צור גולן מצטרף כשותף למשרד הפרסום בן-נתן

איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן

איש הקריאייטיב צור גולן מצטרף כשותף למשרד הפרסום בן-נתן - כך נודע "לגלובס". גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן.

גולן מזוהה בעיקר עם דור הביניים של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שבו עשה את עיקר הקריירה שלו. במשך 14 שנה עבר את כל הדרך מקופירייטר מתחיל למנהל בכיר.

גולן היה חלק משלישיית המנהלים שנבחרה לנהל במשותף את שלמור בעידן שלפני תחילת המשבר במשרד, לצדם של אדם פולצ'ק וגיא גלברד. עם עזיבתו של גדעון עמיחי ותהליך ההתרסקות המזורז שאליו נכנס המשרד, הוחלט על שינוי בניהול והפקדת תפקיד המנכ"ל בידיהם של אדם אבנון ופולצ'ק. גולן אמנם נדחק ממעמד המנכ"ל המשותף, אך ניהול הקריאייטיב אמור היה להישאר בידיו. למרות זאת, הוא בחר לעזוב.

גולן בוחר להצטרף למשרד פרסום קטן שאיננו נמנה על 20 המשרדים הגדולים. במשרד זה הוא הופך לשותף משמעותי לצד ענת בן-נתן, המחזיקה בו כיום בבעלות מלאה.

בן-נתן כבר ניהלה בעבר בשותפות משרד פרסום עם ג'רי ירקוני, תחת השם ירקוני-בן-נתן. השניים פעלו יחד במשך 6 שנים, אך לאחר היחלשות של המשרד ואיבוד תקציבים הוחלט לפרק את החבילה, וכל אחד מהם פנה לדרך עצמאית.

בן-נתן פתחה לפני 3 שנים משרד עצמאי, המטפל כיום בלקוחות כמו לנדרובר, רשת ריקושט, מתחם שרונים ועוד.

גולן אישר את הידיעה ואמר: "השותפות עם בן-נתן יוצרת ערך מוסף גדול ללקוחות - שילוב מעולה בין מוח ימין למוח שמאל, ראייה עסקית אסטרטגית בשילוב קריאטיב מוביל".