שת"פ חדש: גבי אטל מקים עם רן ברקן סוכנות דיגיטל

אטל פרש לאחרונה מזניט מדיה, וברקו הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל ובעלי חברת המדיה NEXT IN

חיבור מסקרן הולך ומתגבש בענף הפרסום: ל"גלובס" נודע כי גבי אטל, אחד מבכירי אנשי המדיה בענף הפרסום, ורן ברקו, מחלוצי ענף הדיגיטל בישראל, מקימים ביחד סוכנות דיגיטל שתיקרא "65 TWO".

ברקו הוא בעלים ומנהל שנים ארוכות של חברת המדיה NEXT IN. בימים אלה ממוזגת NEXT IN לתוך החברה החדשה.

אטל וברקו בחרו בפורמט של הקמת חברה חדשה ולא בפורמט של כניסה לשותפות במשרד הקיים, לא רק ממניעים עסקיים, אלא גם כדי לאותת לשוק כי מדובר במשהו חדש השונה מאופי הפעילות איתה מזוהה NEXT IN בפרט וסוכנויות דיגיטל אחרות בכלל.

אטל פועל בשוק המדיה זה שנים ארוכות והיה עד לאחרונה מנכ"ל חברת המדיה של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - זניט מדיה. את דרכו בתחום המדיה הוא התחיל בתפקיד המשנה למנכ"ל שפ"א, בו החזיק במשך 4 שנים. מאוחר יותר שימש כמנהל המדיה של ראובני-פרידן. משם עבר לחברת המדיה העצמאית פרו-מדיה והיה חלק משמעותי בניהול תקציבי שטראוס-עלית ופרטנר.

בתחילת שנות ה-2000 הצטרף אטל לזניט מדיה ובתוך זמן קצר הפך לרוח החיה בה. באותה עת נוהלה זניט על-ידי מנכ"ל אחד, אלון הוכדורף, אך בפועל התנהלה החברה באופן לא רשמי על-ידי שניהם. 7 שנים מאוחר יותר הפך אטל למנכ"ל משותף בחברה, ועם פרישתו של הוכדורף הוא הפך למנכ"ל יחיד.

ברקו נחשב כאמור לאחד מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בתחילת שנות ה-2000 הוא הקים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן את NEXT IN, שהייתה במשך מספר שנים אחת מסוכנויות הדיגיטל הגדולות. ברקו נחשב לאחד האנשים היותר קריאטיביים בתחום, אך המשברים שפקדו את הענף לצד כניסה יותר משמעותית של משרדי פרסום "מסורתיים" לתחום הדיגיטל החלישה מאוד את הסוכנויות העצמאיות.

ב-2008 הגיעה השותפות של ראובני-פרידן עם ברקו לקיצה, כשברקו רכש מידי ראובני-פרידן את מניותיהם ב-NEXT IN, ומאז פועל ברקו ללא שותפים גלויים.

גם אטל כאמור לא נכנס לשותפות במשרד עצמו, והשניים בחרו להקים עסק משותף חדש מאפס.

אטל וברקו סירבו להגיב לידיעה.