רן ברקו רוכש את חלקו של ראובני-פרידן במשרדי האינטראקטיב NEXT-IN ואייקון

העסקה מעניקה לשתי החברות שווי של כ-5 מיליון דולר

מנכ"ל חברות האינטראקטיב NEXT-IN, רן ברקו, רוכש את חלקו של משרד הפרסום ראובני-פרידן בחברות האינטראקטיב NEXT-IN ואייקון אינטראקטיב, כך נודע ל"גלובס". המשא ומתן בין הצדדים נמשך מספר חודשים.

הסכום ששולם לראובני פרידן לא ידוע אך ל"גלובס" נודע כי היקף העסקה משקף ל- NEXT-IN שווי של 3-4 מיליון דולר, ולאייקון שווי של כמיליון דולר. לפני העסקה, ראובני-פרידן החזיק 64% ב-NEXT-IN, בעוד שיתרת המניות הוחזקו בידי ברקו. באייקון אינטאקטיב, החזיק ראובני פרידן ב-60%; אייל מתתיהו, מנכ"ל המשרד, החזיק ב-10%; ואילו 30% הנותרים היו בבעלות ברקו.

בין הלקוחות הגדולים של NEXT-IN ניתן למצוא את קסטרו, UMI, אורנג', אקסלנס נשואה וטרייד נט. בין הלקוחות של אייקון אינטראקטיב: מנורה, טבע נאות, כלמוביל (מיצובישי), ג'ונסון אנד ג'ונסון ואופיר טורס.

למרות העסקה, בראובני-פרידן לא מתכננים לוותר על ענף הדיגיטל. ל"גלובס" נודע כי במשרד החליטו להקים חברת אינטראקטיב חדשה, אותה ינהל יובל הולנדר. להולנדר עבר עשיר בענף האינטראקטיב. בעברו הקים את מחלקת האינטראקטיב באדלר-חומסקי&ורשבסקי, לאחר מכן היה מנהל קריאייטיב במקאן-אריקסון (MRM), וב-2004 הקים את גורני אינטראקטיב, ושימש כמנכ"ל החברה.

אודי פרידן מסר בתגובה ל"גלובס": "אכן נפרדנו. הקמנו בתוך ראובני-פרידן מערך אינטראקטיב גדול שנקרא 'ראובני-פרידן דיגיטל וניו מדיה', שעוסק בדיגיטל ואינטראקטיב. יובל הולנדר ישמש כמנכ"ל החברה".

ברקו סירב להכחיש או לאשר את הידיעה.