"גוגל הסינית" רוצה מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש

תנובה לא לבד: קבוצת הפרסום הישראלית WEB3 חתמה על הסכם שיתוף-פעולה בלעדי עם ענקית האינטרנט הסינית BAIDU, הנחשבת למקבילה של גוגל בסין, ושרוצה לפזול לכיוון המפרסמים המקומיים.

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות התשתית והפלטפורמה האינטרנטית של באידו, שבה משתמשים למעלה מ-590 מיליון גולשים. לשם כך תכשיר באידו צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית ובהתמודדות עם הביורוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.

באידו היא אחד מגופי המדיה הדיגיטליים הגדולים בסין, עם חשיפה של כ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה ומגיעה לכ-590 מיליון אזרחים. החברה אחראית על מנוע החיפוש הפופולרי במדינה, שמהווה כ-65% מכלל החיפושים בסין. זאת, לצד שירותי נלווים כמו אחסון בענן, אתרי ושירותי תוכן, שירותי מפות, מערכת מדיה לפרסום באנרים ועוד.

במסגרת שיתוף-הפעולה עם WEB3 יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם במנוע החיפוש לפי מילות חיפוש ובמודעות באנרים (דיספליי) המופיעים באתרי תוכן המקושרים לרשת הפרסום של באידו. נציגי החברה צפויים להגיע בחודש הבא לישראל כדי להיפגש עם מפרסמים ישראלים מובילים.

"זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים", ציין שחף בר-גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3. "שוק האינטרנט בסין הוא עצום. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם".

על משקיעי קבוצת WEB3, שהוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-100 עובדים, נמנים בר-גפן, פז דרור, שי ברס, קובי ניזרי ותאגיד המדיה הדרום אפריקאי Village Media. בין לקוחות הקבוצה נמנים חברות כמו סלקום, שטראוס, קופת-חולים כללית, תנובה, אל-על ועוד.