עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון
חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)
מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר
החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר
החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית
הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים
הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון
המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם
84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב
האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?
מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"
קונטרה הוקמה על-ידי יואב שחם, אסף הנקין והנית ויטוס, הקימו את החברה ב-2009לאחר שמשנת 2000 עסקו בפיתוח רעיונות סביב נושאי הטקסט באינטרנט
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
שי בוארון מחברת מדיה נט שעלה על הטעות פנה לגולן טלקום, אך נציגת השירות לא הסכימה להעביר אותו להנהלת החברה
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיות