פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
אדם סינגולדה / צילום: בן כהן

טאבולה הישראלית רוכשת חברה בעשרות מיליוני דולרים

החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר

רועי גולדנברג 04.08.2014
נועם בנד / צילום: דני בראדון

אלגומייזר משיקה אבטיפוס ראשוני של התוכנה שפיתחה

החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית

שירות גלובס 03.08.2014
אפליקציית אינסטגרם / מתוך: האתר

אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה

הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים

אדוורטייזינג אייג' 28.07.2014
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג

לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy

הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון

פייננשל טיימס 21.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם

רועי גולדנברג 08.07.2014

ארה"ב: המפרסמים יגדילו את הפרסום בפייסבוק ובטוויטר

84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב

אדוורטייזינג אייג' 01.07.2014
גוגל
יוטיוב (YouTube) | לפני כולם

גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים

האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?

רועי גולדנברג 23.06.2014
סופר תאני / צילום: רוני שיצר

"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"

מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"

רועי גולדנברג 11.06.2014

אמובי קונה את קונטרה הישראלית ב-150 מיליון דולר

קונטרה הוקמה על-ידי יואב שחם, אסף הנקין והנית ויטוס, הקימו את החברה ב-2009לאחר שמשנת 2000 עסקו בפיתוח רעיונות סביב נושאי הטקסט באינטרנט

צחי הופמן 11.06.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

מה המסר? איזה מהם?

מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?

גיל שגיב 10.06.2014

מבוכה לגולן טלקום: הפרסום בגוגל מפנה להוט

שי בוארון מחברת מדיה נט שעלה על הטעות פנה לגולן טלקום, אך נציגת השירות לא הסכימה להעביר אותו להנהלת החברה

גד פרץ 26.05.2014

"גוגל הסינית" רוצה מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3

הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש

רועי גולדנברג 25.05.2014

הנפקה ישראלית חמישית השנה בלונדון: מרימדיה גייסה 50 מ' ד'

החברה, שעוסקת בתחום הפרסום באתרי האינטרנט, גייסה לקופתה 30.2 מיליון דולר, וכל בעלי המניות בה מכרו מניות תמורת 20.1 מיליון דולר

טלי ציפורי 22.05.2014

מאמינים בדיגיטל: פובליסיס חתמה על עסקת ענק עם פייסבוק

לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20.05.2014

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 35