טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

טוויטר לוגו / צלם: יחצ
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

פלטפורמת המיקרו-בלוגינג טוויטר משיקה בארה"ב תוכנית חדשה במטרה ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר.

תוכנית הלימוד החדשה נקראת "Flight School", והמטרה היא לחבר בין הפלטפורמה לבין ענף הפרסום, ומשם כמובן למפרסמים.

הפיילוט של התוכנית נעשה עם משרדי הפרסום סטארקום, מדיה וסט ואומניקום, וכעת היא מתרחבת לכלל הענף.

בטוויטר ציינו כי התוכנית מתאימה לא רק למנהלי מדיה חברתית ולאנשי דיגיטל, אלא לכלל הצוות במשרד הפרסום.

"בית-הספר" של טוויטר הוא שלב נוסף בהתפתחות שלה בתחום הפרסום. באחרונה השיקה החברה שורה של כלים פרסומיים, בהם ציוצים ממומנים, פעילות בעמוד של המותגים וכדומה.

התוכנית תהיה זמינה בחינם למשרדי הפרסום ותופץ בכל הפלטפורמות הדיגיטליות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988