מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח

נועם בנד / צילום: דני בראדון
נועם בנד / צילום: דני בראדון

מניית אלגומייזר מזנקת היום במהלך המסחר בבורסה. החברה דיווחה היום כי סיימה פיילוט בן מספר חודשים עם לקוח אמריקאי והגיעה להבנות מסחריות עם אותו לקוח, אשר הינו חברה פרטית העוסקת בפרסום בתחום השירותים לבית בארה"ב.

במסגרת הפיילוט פיתחה החברה ממשק API ייחודי אשר מאפשר חיבור אוטומטי של מערכות המידע וחשבונות הגוגל של הלקוח לתוך מנוע האופטימיזציה של החברה, שעל בסיסו פותח הממשק. בנוסף, בוצעה התממשקות מוצלחת של תוכנת ה-Ad-Optimizer אותה פיתחה ומפתחת החברה למערכות המידע של הלקוח ולחשבונו של הלקוח בגוגל. לאחר מספר חודשים ובדיקת קמפיינים מתאימים, בוצעה אופטימיזציה לקמפיינים הפרסומיים של הלקוח, ואופטימיזציה זו הוגדרה על ידי הלקוח כמוצלחת.

הלקוח דיווח לחברה כי השיפור שהתקבל במהלך החודש בו הופעל הפיילוט בצורה מלאה, בהשוואה לחודש בו לא פעלה המערכת, הינו של 17%-20% (בקמפיינים שונים). פיתוח זה עשוי לשמש את החברה מול לקוחות בעלי מאפייני עסקי דומה בעתיד.

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית. במסגרת זו צפויה החברה לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח, והמכילים למעלה ממיליון ומאה אלף מילות חיפוש מפתח שונות, והכול באופן אוטומטי על גבי הפיתוח של תוכנת ה-Ad-Optimzer של החברה.

במקביל מנהלת אלגומייזר משא ומתן עם הלקוח לצורך חתימה על הסכם מחייב אשר יעגן את שיתוף הפעולה האמור ואשר יכלול, בין היתר, את ההסכמות הבאות: ההכנסה השנתית של החברה מהלקוח לא תפחת מכ-500 אלף שקל. בנוסף, מתנהל משא ומתן בין הצדדים לצורך רכישות המדיה על ידי החברה, אשר תשמש את הקמפיינים הפרסומיים עבור הלקוח. החברה מעריכה כי הכנסות בגין המדיה שתרכוש לא יפחתו מכ-4 מיליון שקל בשנה.