"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

חברת ארטימדיה, המובילה בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בווידיאו, ו"גלובס", האתר הכלכלי המוביל בישראל, חתמו היום (ה') על הסכם שיתוף-פעולה בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" בדסקטופ ובמובייל ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי.

בחודשים האחרונים ערכו החברות פיילוט עם מותגים נבחרים כגון ביטוח ישיר, מגה וצ'מפיון מוטורס, שביצעו קמפיינים בתכני גלובס TV עם כלי ה-EngageRoll, המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות בפרסומת. תוצאות הפיילוט הראו תגובות חיוביות של הצופים לפורמט הפרסומי החדש עם שיעורי השלמת צפייה גבוהים מהממוצע ומעורבות גבוהה עם הפרסומת.

ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים באופן ישיר ועצמאי בערוץ הווידיאו של "גלובס", המשדר עשרות סרטונים בשבוע בנושאי כלכלה, נדל"ן, לייף סטייל, רכב, טכנולוגיה ועוד; דרך הממשק המתקדם של ארטימדיה לניהול קמפיינים ואופטימיזציה בזמן אמת; עם שליטה מלאה על תמחור, מיקוד וביצועים.

רשת הפרסום של ארטימדיה מציעה ריץ' (Reach) נרחב המכסה מעל למחצית משוק צפיות הווידיאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי, בשילוב פורמטים פרסומיים אינטראקטיביים המשמרים את חווית הצפייה ומוצגים לגולש על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה שלו.

ההסכם עם אתר "גלובס" מתווסף להסכם שנחתם לאחרונה עם וואלה להטמעת הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה במדיית הווידיאו של האתר.

לדברי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, "טכנולוגיית ניתוח הווידיאו של ארטימדיה היא מהמובילות בעולם, והיא ללא ספק תייעל את חווית הפרסום בווידיאו ב'גלובס', תייצר ערך רב למפרסמים ותגדיל ביקושים לפרסום וידיאו באתר. המגמה העולמית מצביעה על עלייה ברורה בשיעורי הצפייה בפרסומות וידיאו באינטרנט, בזכות כניסתם של ערוצים פרוגרמטיים ישירים המציעים אפשרויות פרסום איכותיות במקום ידוע ובתנאים ידועים".

גדעון אוזן, סמנכ"ל האינטרנט של "גלובס", מסר: "אנו גאים להצטרף למהפכת הפרסום בווידיאו. הפלטפורמה החדשנית של ארטימדיה תספק לגולשים חווית צפייה נעימה יותר ולמפרסמים פורמטים פרסומיים חכמים ויעילים יותר. המהלך יסייע למותגים ישראליים להגיע לקהל היעד האיכותי של 'גלובס' בצורה ממוקדת ומדויקת".

ארטימדיה הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר, והיא חברה-בת של ארטיוויז'ן הנסחרת בבורסה בסינגפור.