פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס
ניתוח

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020
מארק צוקרברג צילום: רויטרס, Aaron Bernstein
חרם | פרשנות

המגזר העסקי יכול להצליח היכן שממשלות נכשלות (אם רק ירצה בכך): חרם המודעות על פייסבוק כמשל

הלחץ על פייסבוק הגיע מכיוון מפתיע יחסית - שורה של חברות ענק הודיעו כי יעצרו פרסום ואילצו את צוקרברג להגיב ומהר • האם התגובה של המפרסמים מספיקה, איך יושפעו יחסי הכוחות עם טראמפ והאם יש כאן ניצנים של שינוי בהבנת תפקידו של המגזר העסקי?

עמרי זרחוביץ' 27.06.2020
החטאים של התקשורת - פייק ניוז / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס
דעה

למה אנחנו עדיין מופתעים מפייק-ניוז?

הבחירה של חברה גדולה לצאת במהלך של שימוש "באמהות משפיעניות פיקטיביות", לכאורה, גורם לתהות האם התועלת מהמהלך לחברה רב על הסיכון

לירון בן יעקב 27.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס

מארק צוקרברג מגיב לחרם המודעות הענק: "נעצור שיח שנאה"

על רקע החרם מצד מפרסמים רבים, שמותחים ביקורת על מדיניות פייסבוק כלפי פוסטים שמסיתים לאלימות ושיח מוקצן ברשת החברתית, בפייסבוק משנים מדיניות • צוקרברג: "יוצא נגד שנאה, הסתה לאלימות או לשלול ממישהו הצבעה, ואנחנו מחויבים להסיר גם את התוכן הזה, לא משנה מאיפה הוא מגיע"

עמרי זרחוביץ' 26.06.2020
קוקה קולה / צילום: שאטרסטוק

לעצור רווח משנאה: גם קוקה קולה תפסיק לפרסם בפייסבוק בחודש הקרוב

הודעת ענקית המשקאות הקלים הגיעה לאחר שתאגיד יוניליוור העולמית מסר אמש כי יעצור את הפרסום שלו ברשתות החברתיות "עד סוף השנה לפחות" • יותר מ-90 ארגונים, תאגידים ומשווקים הצטרפו לקמפיין #StopHateProfit במסגרתו יפסיקו לפרסם ברשת החברתית במהלך חודש יולי

שירות גלובס 26.06.2020
וריזון / צילום: Brendan McDermid, רויטרס

וריזון מסירה את הפרסום מפייסבוק "עד שיסופק פתרון מתקבל על הדעת"

מדובר בחברה הגדולה ביותר שהסירה פרסום מפייסבוק בעקבות גל המחאה נגד החברה • הסרת הפרסום מגיעה לאחר מכתב שנשלח מהליגה נגד השמצה, ובו נראתה מודעה של וריזון לצד פוסט מחרחר קונספירציות ברשת החברתית

שירות גלובס 26.06.2020

בן אנד ג'ריס בדרך לעשות אנפרנד לפייסבוק? שוקלים חרם על הפרסום בה

"מה שהם עושים לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו", אמר מנכ"ל חברת הגלידות בנוגע למדיניות פרסום התכנים ברשת החברתית • חברות שונות מחרימות את פייסבוק בגלל "הכישלון שלה להפוך את הפלטפורמות שלה למקומות פחות עוינים"

וול סטריט ג'ורנל 23.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס  ERIN SCOTT

מפרסמים נגד גוגל ופייסבוק: תביעות ענק ומחאות של משרדי פרסום נגד החברות

כשברקע מחאת עובדים ומחאה ציבורית נגד המדיניות הפאסיבית של פייסבוק שמאפשרת פוסטים מסיתים לאלימות של טראמפ, הופנו כלפי שתי חברות הענק טענות מכיוון שמהווה אולי את עקב האכילס היחיד שלהן - המפרסמים

דוד ורטהיים ויסמין יבלונקו 15.06.2020
סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (מימין) / צילום: רויטרס / HANNIBAL HANSCHKE

משרד המשפטים האמריקאי צפוי לתבוע את גוגל על ניצול מעמדה בשוק הפרסום

קבוצת תובעים של מספר מדינות בארה"ב צפויה להצטרף לתביעת ההגבלים העסקיים של משרד המשפטים האמריקאי • במרכז החקירה עומד החשד כי החברה ניצלה את מעמדה כדי להחניק את התחרות בשוק הפרסום המקוון

וול סטריט ג'ורנל 17.05.2020

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
שופרסל / צילום: תמר מצפי

האם שופרסל הפרה את חוק הגבלת פרסום האלכוהול בפרסומות?

החברה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פרסומת לקידום שבוע הבירות, שהציגה אדם צורך אלכוהול - בניגוד למגבלות הקיימות בחוק • שופרסל: "הנושא נמצא בבדיקה, ובמידת הצורך נבצע תיקונים"

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה נגד גוגל ופייסבוק: "לא מצליחות להילחם במידע שקרי על הקורונה"

חברת ארטימדיה, המשווקת פרסום באתרים הישראליים, העלתה קמפיין העוסק בקושי של גוגל ופייסבוק למנוע מידע שקרי, ומדגיש את יתרונות האתרים הישראליים בנוגע לתוכן אמין • המנכ"ל גל תורג'מן קורא לכל המפרסמים לפרסם רק באתרים הישראליים: "התמיכה שלכם חיונית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים

זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית

צחר רותם 14.02.2020
מנכ"ל גוגל סונדר פיצ'אי מעיד בקונגרס האמריקאי / צילום: Jim Young, גלובס

כלי הפרסום המקוון של גוגל - במוקד החקירה של משרד המשפטים האמריקאי

בחודשים האחרונים, משרד המשפטים מציג שאלות מפורטות יותר ויותר לחברות יריבות של גוגל ולמנהלים בגוגל עצמה, על איך עסקי ה פרסום של צדדים שלישיים בגוגל משיקים עם מו"לים ומפרסמים, מסרו המקורות

וול סטריט ג'ורנל 07.02.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 35