פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

בכיר בפייסבוק במאמר מיוחד: "אנחנו לא מרוויחים משנאה"

ניק קלג, סגן נשיא לתקשורת ומדיניות בפייסבוק העולמית, בתגובה לחרם המודעות על הרשת החברתית: "כל מה שטוב, רע ומכוער בחברה האנושית ימצא את ביטויו בפלטפורמה שלנו. יש לנו אחריות עצומה להחליט איפה למתוח את הקו"

ניק קלג 01.07.2020
צעיר עם מסיכה ועם הטלפון שלו בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס

"העולם העסקי הבדלני מת": ענף הפרסום והשיווק ביום שאחרי הקורונה

הדברים נאמרו במסגרת כנס שערכה חברת ארטימדיה לרגל השקת מערכת דאטה חדשה, ובו דנו בכירים בענף הפרסום בהשלכות של משבר הקורונה לטווח ארוך

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

קורץ לערוצים המסחריים? הנדל מבקש לבדוק את השקעות לפ"מ בגוגל ופייסבוק

הצהרה של הנדל מפתיעה מעט כי האחריות על לפ"מ איננה של משרד התקשורת • יש להניח שההכרזה של הנדל דווקא היום לא קשורה רק בחרם המתהווה בעולם על פייסבוק, אלא דווקא בגלל קריצה לערוצים המסחריים קשת ורשת שספגו ממנו מכה כשהתפרסמה החלטתו לחלק את כספי הביד

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2020
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס
ניתוח

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020
מארק צוקרברג צילום: רויטרס, Aaron Bernstein
חרם | פרשנות

המגזר העסקי יכול להצליח היכן שממשלות נכשלות (אם רק ירצה בכך): חרם המודעות על פייסבוק כמשל

הלחץ על פייסבוק הגיע מכיוון מפתיע יחסית - שורה של חברות ענק הודיעו כי יעצרו פרסום ואילצו את צוקרברג להגיב ומהר • האם התגובה של המפרסמים מספיקה, איך יושפעו יחסי הכוחות עם טראמפ והאם יש כאן ניצנים של שינוי בהבנת תפקידו של המגזר העסקי?

עמרי זרחוביץ' 27.06.2020
החטאים של התקשורת - פייק ניוז / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס
דעה

למה אנחנו עדיין מופתעים מפייק-ניוז?

הבחירה של חברה גדולה לצאת במהלך של שימוש "באמהות משפיעניות פיקטיביות", לכאורה, גורם לתהות האם התועלת מהמהלך לחברה רב על הסיכון

לירון בן יעקב 27.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס

מארק צוקרברג מגיב לחרם המודעות הענק: "נעצור שיח שנאה"

על רקע החרם מצד מפרסמים רבים, שמותחים ביקורת על מדיניות פייסבוק כלפי פוסטים שמסיתים לאלימות ושיח מוקצן ברשת החברתית, בפייסבוק משנים מדיניות • צוקרברג: "יוצא נגד שנאה, הסתה לאלימות או לשלול ממישהו הצבעה, ואנחנו מחויבים להסיר גם את התוכן הזה, לא משנה מאיפה הוא מגיע"

עמרי זרחוביץ' 26.06.2020
קוקה קולה / צילום: שאטרסטוק

לעצור רווח משנאה: גם קוקה קולה תפסיק לפרסם בפייסבוק בחודש הקרוב

הודעת ענקית המשקאות הקלים הגיעה לאחר שתאגיד יוניליוור העולמית מסר אמש כי יעצור את הפרסום שלו ברשתות החברתיות "עד סוף השנה לפחות" • יותר מ-90 ארגונים, תאגידים ומשווקים הצטרפו לקמפיין #StopHateProfit במסגרתו יפסיקו לפרסם ברשת החברתית במהלך חודש יולי

שירות גלובס 26.06.2020
וריזון / צילום: Brendan McDermid, רויטרס

וריזון מסירה את הפרסום מפייסבוק "עד שיסופק פתרון מתקבל על הדעת"

מדובר בחברה הגדולה ביותר שהסירה פרסום מפייסבוק בעקבות גל המחאה נגד החברה • הסרת הפרסום מגיעה לאחר מכתב שנשלח מהליגה נגד השמצה, ובו נראתה מודעה של וריזון לצד פוסט מחרחר קונספירציות ברשת החברתית

שירות גלובס 26.06.2020

בן אנד ג'ריס בדרך לעשות אנפרנד לפייסבוק? שוקלים חרם על הפרסום בה

"מה שהם עושים לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו", אמר מנכ"ל חברת הגלידות בנוגע למדיניות פרסום התכנים ברשת החברתית • חברות שונות מחרימות את פייסבוק בגלל "הכישלון שלה להפוך את הפלטפורמות שלה למקומות פחות עוינים"

וול סטריט ג'ורנל 23.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס  ERIN SCOTT

מפרסמים נגד גוגל ופייסבוק: תביעות ענק ומחאות של משרדי פרסום נגד החברות

כשברקע מחאת עובדים ומחאה ציבורית נגד המדיניות הפאסיבית של פייסבוק שמאפשרת פוסטים מסיתים לאלימות של טראמפ, הופנו כלפי שתי חברות הענק טענות מכיוון שמהווה אולי את עקב האכילס היחיד שלהן - המפרסמים

דוד ורטהיים ויסמין יבלונקו 15.06.2020
סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (מימין) / צילום: רויטרס / HANNIBAL HANSCHKE

משרד המשפטים האמריקאי צפוי לתבוע את גוגל על ניצול מעמדה בשוק הפרסום

קבוצת תובעים של מספר מדינות בארה"ב צפויה להצטרף לתביעת ההגבלים העסקיים של משרד המשפטים האמריקאי • במרכז החקירה עומד החשד כי החברה ניצלה את מעמדה כדי להחניק את התחרות בשוק הפרסום המקוון

וול סטריט ג'ורנל 17.05.2020

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
שופרסל / צילום: תמר מצפי

האם שופרסל הפרה את חוק הגבלת פרסום האלכוהול בפרסומות?

החברה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פרסומת לקידום שבוע הבירות, שהציגה אדם צורך אלכוהול - בניגוד למגבלות הקיימות בחוק • שופרסל: "הנושא נמצא בבדיקה, ובמידת הצורך נבצע תיקונים"

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 548 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 35