שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
אריק פינטו, יו''ר ועדת הקריפטו / צילום: רון קדמי

תוקם ועדה ציבורית לגיבוש חזון ואסטרטגיה לאומית לתעשיית הקריפטו

פורום חברות הקריפטו מקים ועדה ציבורית לגיבוש חזון ואסטרטגיה לאומית לתעשיית הקריפטו, הבלוקצ'יין ו־ווב 3 • כ־20 מלגות לימודים ומחיה לתואר למען צעירים וצעירות שאיבדו הורה ב־7 באוקטובר • וקניון הזהב ישופץ בהשקעה 15 מיליון שקל • אירועים ומינויים

גלית חתן 19.01.2025
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024
אילוסטרציה: Shutterstock

90% מתקציב הפרסום מושקע בדיגיטל: כך נערכו מנהלי השיווק לחודש הקניות

ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם

שירה ספיר וגלית חתן 20.11.2024
טרנד ה־FOOH עם מוצרים של נס קפה, לוריאל ולבלה / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

5 הטרנדים שיובילו את השיווק הדיגיטלי ב-2025

בעולם שבו גולשים מאמינים להמלצות של משפיענים על מותג יותר מאשר למותג עצמו, תעשיית יוצרי התוכן צפויה לגדול לחצי טריליון דולר תוך שלוש שנים • מדוח חדש של Artlist הישראלית עולה כי שותפויות ארוכות יחליפו קמפיינים ממוקדים, וה־AI יהיה רק "טייס משנה"

גלית חתן 18.11.2024
אור אסולין, מנכ''ל משותף במשרד הפרסום והסושיאל ארבעים ושתיים / צילום: ניב מאיו

5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק

השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI

אור אסולין 11.09.2024
קופות כרטיסים בבית הקולנוע / צילום: עינת לברון

המצב הביטחוני משפיע לרעה על בתי הקולנוע

בחודש יולי נרשמה ירידה של 24% ברכישת כרטיסים לקולנוע באונליין • לעומת זאת, נפח הפעילות של אתרי החופשות בוקינג ו–airbnb גדל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בישראל

גלית חתן 15.08.2024
מוישי לוינגר / צילום: שמואל ברוק

"במלחמה יצאנו בקמפיין גוועלד לגיוס חרדים למערכת הביטחון"

מוישי לוינגר, מייסד משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי הראשון, שעובד גם עם משרד הביטחון והמשטרה, מאמין שבקהילה שלו יש ביקוש עז לאינטרנט שטרם נוצל • בראיון לגלובס, הוא מספר על הקמפיין שהוביל בזמן המלחמה לגיוס חרדים לצבא, מנתח מה מפספסים המותגים הגדולים, ומגלה איך מוכרים מותג בלי לצעוק את המוצר

גלית חתן 09.06.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
יוצר התוכן משה כורסיה. ''אותה שפה, רק במילואים'' / צילום: צילום מסך מטיקטוק

התחזית ל־2024: טיקטוק יהפוך לזירת מסחר, ומעסיקים יהפכו עובדים למשפיענים

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה

גלית חתן 28.12.2023
הפקולטה לניהול. מי המרוויחים הגדולים מהשעמום שלנו / צילום: Shutterstock

רמות השיעמום בעלייה, ואנחנו מוצאים את הנחמה בטלפונים. מי המרוויחים הגדולים מזה?

חוויית השיעמום זוכה לתשומת-לב גוברת בשנים האחרונות • לצד הסכנות שבו הוא מציג הזדמנות כרגש שיכול להניע את הצרכנים לפעולה - ויש לכך יש השלכות על האסטרטגיה השיווקית • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

צחי טיבי 13.09.2023
אימוץ מוקדם של חידושים טכנולוגיים חשוב ל־63% מבני דור האלפא / צילום: Shutterstock

נינג'ות דיגיטליות: הצצה לתוך הראש היצירתי של בני דור האלפא

דוח חדש של סוכנות השיווק רזורפיש מגלה מהן ההעדפות של הדור הבא שיחזיק את הארנק ביד • האלפא'ז הם ערכיים אפילו יותר מבני דור ה־Z, מעדיפים את אותם מותגים כמו ההורים שלהם, נמצאים בעיקר ביוטיוב ורואים בגיימינג כלי לבניית עולמות חדשים

גלית חתן 10.08.2023
קית' לי (משמאל) ואלכסיס פרוסט ומנת הקית'דייה הוויראלית / צילום: Chipotle Mexican Grill - Inc באדיבות

"קבוצת מיקוד של מיליארד איש": כך שבויות חברות אמריקאיות בגחמות של טיקטוק

מענקיות אופנה, דרך חברות קוסמטיקה ועד לרשתות מזון - טיקטוק מכתיבה את הטרנדים עבור מותגים רבים בארה"ב וכבר הפכה ל"קבוצת מיקוד של מיליארד איש" • כך, במרדף אחר הצרכנים הצעירים, תהליכים של חודשים נדחסים לימים, וכולם חוששים למצמץ

The Wall Street Journal 01.08.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
חנות פופ אפ של SHEIN בטורינו, איטליה / צילום: Shutterstock

ענקית האופנה המקוונת SHEIN רוצה להיות אמזון

החברה שנוסדה בסין כקמעונאית זולה לאופנה מהירה, ממצבת את עצמה מחדש כמקור למוצרים מכל הסוגים • את הפעילות הזאת השיקה SHEIN במקסיקו, ברזיל וארה"ב - ובהמשך גם באירופה • במקביל, נכנסת החברה לתחרות ישירה מול ענקיות המסחר המקוון

The Wall Street Journal 12.07.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 16