מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"
הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש
אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"
רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים
כמו שמגפת הסארס ב-2003 הזניקה את המסחר האלקטרוני בסין, כך נראה שהקורונה הפכה את המכירות בלייב-סטרימינג לסטנדרט עבור מותגים וחברות רבות • בעקבות ההאטה הכלכלית, אפילו המנהלים הבכירים ביותר במדינה מתייצבים מול המצלמה ומוכרים מוצרים בשידור חי
עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה
זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית
כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד
העונה הנוכחית של מכבי ת"א בכדורסל עשוי להדהד עוד שנים ארוכות קדימה – וזה לא רק בגלל הניצחונות • דעה
החברה, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, בווידיאו ובמובייל, דיווחה כי הכנסותיה השנתיות הצטמקו ב-24% ב-2019 • רווח ה-EBITDA של סומוטו הסתכם בשנה שעברה ב-11.7 מיליון דולר - ירידה של 13% מ-2018
מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club
הבשורה הגדולה של כנס הדיגיטל והטכנולוגיה Web Summit Lisbon שנחתם בסוף השבוע היא לא דיגיטלית או טכנולוגית; קוראים לה פשוט Purpose Marketing • על מה בונים ב-P&G ובאיקאה, ולמה נדמה שלאנושות אין בעיות גדולות יותר מתורים?
לסיון שלחין (37) יש עסק לשיווק דיגיטלי והיא מלווה עסקים קטנים מאוזר עוטף עזה • "להיות בעלת עסק בעוטף זה אומר שכל כמה חודשים צריך לעצור הכל" • עצמאים? "גלובס" רוצה לשמוע מכם מה מטריד אתכם. צרו קשר במייל ATZMAIM@globes.co.il
החברה גייסה מאז הקמתה 84 מיליון דולר • הגיוס הוא בהובלת ג'נרל אטלנטיק האמריקאית
סומוטו, שאותה מוביל המנכ"ל אסי יצחיאק, אמורה לקבל מבארינבוים עבור מכירת הפעילות 31.3 מיליון דולר • סומוטו העריכה כי הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-8.4-8.9 מיליון דולר • בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה יסתכמו הכנסותיה בכ-33.6 מיליון דולר, ירידה של כ-15% לעומת התקופה המקבילה
כגן הצטרפה לקבוצה בשנת 2016 ושימשה כמנהלת היחידות העסקיות והמדיה של תחומי הספורט והמשחקים בחברה • קודם להצטרפותה, כגן הקימה וניהלה סטארט-אפ בעולמות הסחר האלקטרוני • כגן תחליף את ענבל לביא שפורשת בתום חמש שנים וחצי
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)משפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק