שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
מורה בבית ספר יסודי בארה"ב מעבירה שיעור באפליקציית זום / צילום: Amanda Inscore, רויטרס
דעה

דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית

הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש

צחר רותם 18.05.2020

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2020
מימין: צעירים סינים משווקים מוצרים בלייב־סטרימינג "טאובאו לייב" של עליבאבא, יו"ר Gree מנסה למכור  מוצרים של החברה בלייב סטרימינג,  / צילום: צילום מסך

המנהלים הבכירים ביותר בסין מתייצבים מול המצלמה ומספקים הצצה לעולם השיווק ביום שאחרי המגפה

כמו שמגפת הסארס ב-2003 הזניקה את המסחר האלקטרוני בסין, כך נראה שהקורונה הפכה את המכירות בלייב-סטרימינג לסטנדרט עבור מותגים וחברות רבות • בעקבות ההאטה הכלכלית, אפילו המנהלים הבכירים ביותר במדינה מתייצבים מול המצלמה ומוכרים מוצרים בשידור חי

אופיר דור 07.05.2020
עסקים סגורים בתקופת משבר הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס
דעה

דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי

עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

צחר רותם 05.04.2020
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים

זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית

צחר רותם 14.02.2020
פודקאסטים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
דעה

דעה: בעידן ה"במקביל", הפודקאסט הוא דרך לשבת על אוזנו של הלקוח, פשוטו כמשמעו

כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד

צחר רותם 03.02.2020
מכבי ת"א כדורסל / צילום: שלומי יוסף
דעה

דעה: שובו של האתוס הצהוב

העונה הנוכחית של מכבי ת"א בכדורסל עשוי להדהד עוד שנים ארוכות קדימה – וזה לא רק בגלל הניצחונות • דעה

צחר רותם 18.01.2020
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

הכנסות סומוטו מתכווצות, בזמן שהחברה ממשיכה לחפש פתרון לבעיות התוכנה מול מיקרוסופט ואפל

החברה, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, בווידיאו ובמובייל, דיווחה כי הכנסותיה השנתיות הצטמקו ב-24% ב-2019 • רווח ה-EBITDA של סומוטו הסתכם בשנה שעברה ב-11.7 מיליון דולר - ירידה של 13% מ-2018

קובי ישעיהו 14.01.2020
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019
מונית מעופפת/ צילום: מתוך אתר החברה Lilium

והרי החדשות: אכפתיות יכולה להשתלם כלכלית, ופקק הוא הזדמנות עסקית ומיתוגית

הבשורה הגדולה של כנס הדיגיטל והטכנולוגיה Web Summit Lisbon שנחתם בסוף השבוע היא לא דיגיטלית או טכנולוגית; קוראים לה פשוט Purpose Marketing • על מה בונים ב-P&G ובאיקאה, ולמה נדמה שלאנושות אין בעיות גדולות יותר מתורים?

איתי צמיר 18.11.2019
סיון שלחין / צילום: גני פפרמן

“קשה להיות עסק עצמאי בישראל, ובעוטף עזה זה קשה פלוס פלוס”

לסיון שלחין (37) יש עסק לשיווק דיגיטלי והיא מלווה עסקים קטנים מאוזר עוטף עזה • "להיות בעלת עסק בעוטף זה אומר שכל כמה חודשים צריך לעצור הכל" • עצמאים? "גלובס" רוצה לשמוע מכם מה מטריד אתכם. צרו קשר במייל ATZMAIM@globes.co.il 

בר לביא 16.11.2019
אורן קניאל - מנכ"ל AppsFlyer / צילום: איל יצהר, גלובס

אפסלפלייר מגייסת 200 מיליון דולר בהובלת הקרן שהשקיעה ב-AirBnb

החברה גייסה מאז הקמתה 84 מיליון דולר • הגיוס הוא בהובלת ג'נרל אטלנטיק האמריקאית

עמרי זרחוביץ' 29.10.2019
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

האם בארינבוים ישלים את רכישת פעילות סומוטו במחיר הגבוה משמעותית משווי השוק? החברה מדווחת על צניחה של 40% בהכנסות הרבעוניות

סומוטו, שאותה מוביל המנכ"ל אסי יצחיאק, אמורה לקבל מבארינבוים עבור מכירת הפעילות 31.3 מיליון דולר • סומוטו העריכה כי הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-8.4-8.9 מיליון דולר • בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה יסתכמו הכנסותיה בכ-33.6 מיליון דולר, ירידה של כ-15% לעומת התקופה המקבילה

קובי ישעיהו 27.10.2019

שילה כגן מונתה למנכ"לית וובפאלס במקומה של ענבל לביא

כגן הצטרפה לקבוצה בשנת 2016 ושימשה כמנהלת היחידות העסקיות והמדיה של תחומי הספורט והמשחקים בחברה • קודם להצטרפותה, כגן הקימה וניהלה סטארט-אפ בעולמות הסחר האלקטרוני • כגן תחליף את ענבל לביא שפורשת בתום חמש שנים וחצי

שירי דובר 31.07.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 16