לקח מקמפיין ג'סטין ביבר: ככה זה עם ילדים - קל להביא אותם, אבל קשה לגדל אותם
פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת
סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואלי
כנס הדיגיטל M2C בפריז סיפק 6 תובנות עיקריות על שיווק נכון במדיה החברתית ■ בעולם שבו עדיין לומדים תוך כדי תנועה, יש כבר כמה שורות תחתונות שלא כדאי להתעלם מהן
הכנס, שייערך בשבוע הבא בפריז, יעביר את המסר כי המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ולכן אין צורך עוד בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית
והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט
מחקר חדש מגלה כי כמו במערכת זוגית אמיתית, גם ברשת מותגים חייבים לשמור על אמון, השקעה, חיזור ומרחב מחייה ■ מתי עשויה רשלנות במדיה החברתית להביא ל"גירושים"?
איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים
משווקים, אל תסמכו רק על פייסבוק - יש תוכן שמתאים לו ויש כזה שמתאים למקום אחר
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
בעולם אין כמעט מותג שמכבד את עצמו שלא מתחזק עמוד פעיל במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק - אך בדיקה של "גלובס" מראה כי בישראל מרבית המותגים נשארו הרחק מאחור
שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר
סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי
ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
בעידן שאחרי יוסי ורדי, אנשי העסקים באינטרנט כבר לא מבססים את עסקיהם על טכנולוגיות מהפכניות ■ החדשנות שלהם מתחכמת הרבה יותר ■ כך הפכו חמשת הישראלים הבאים לאייקונים ולמנטורים עולמיים בתחומם
המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)משפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק