כנס הדיגיטל M2C ייערך תחת הכותרת "המדיה החברתית מתה"

הכנס, שייערך בשבוע הבא בפריז, יעביר את המסר כי המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ולכן אין צורך עוד בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית

300 דוברים מ-26 מדינות, יתקבצו השנה בכנס M2C 2011 העוסק בחדשנות ובעתיד השיווק, הפרסום, המדיה (החברתית) והטכנולוגיות החדשות.

הכנס, המתרחש זו השנה השביעית בפריז מאורגן על-ידי ESCP Europe Business school, מיועד לכל אותם אנשי מקצוע שמאמינים כי עולם השיווק של היום צריך להשתנות, בעיקר לנוכח השינויים הדרמטיים במדיה ובהתנהגות הצרכנית.

בשנה שעברה, רוב תכני הכנס עסקו במדיה החברתית על היבטיה השונים. השנה, על אף הכותרת הטיזרית "המדיה החברתית מתה!", ירבה הכנס לעסוק בסוגיות העמוקות יותר של המדיה החברתית: המדיה החברתית כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה ומבנה הארגון; הקמת קהילת מותג ושגרירי מותג; אופן השתלבות עולם המדיה החברתית עם עולם ה-CRM של הארגון; המדיה החברתית כרשת הפצה של תכנים; סקירת 10 המגמות החמות בעולם המדיה החברתית; ניתוחי מקרה של חברות מצליחות החוות כישלון במדיה החברתית; ניתוח מקרה של משברים ואופן הטיפול בהם ועוד נושאים רבים.

אם לשפוט את התכנים, כנס M2C מנסה לומר: המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ואין צורך בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית. הכול חברתי, ומכאן שהישות הממותגת "מדיה חברתית" חדלה מלהתקיים כישות עצמאית - היא שזורה בכל.

מצגות, ניתוחי מקרה ותובנות יוצגו בכנס על-ידי חברות בינלאומיות רבות, ובהן: קוקה-קולה, דומינו פיצה, נוקיה, אי-ביי, לופטהנזה, DELL, פיליפס, קודאק, ג'נרל מוטורס, KLM, וירג'ין, BMW, סמסונג, GM, לגו ועוד.

הכותב הוא מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלית טוויסטד, אשר יסקר את הכנס עבור "גלובס".