הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש
פייסבוק כבר בת 8, וכאבי הגדילה מתחילים לצוץ. לאן הולכת הרשת?
לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי
אל תריצו לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם בכל מחיר, הרווח לא בהכרח שלכם שם
ברנר, שכיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל האסטרטגיה של מקאן-אריקסון, יחליף בתפקיד את הבעלים והמנכ"ל הנוכחי אלרועי בוכמן, שיעסוק מעתה בפיתוח עסקי החברה
רכבת ישראל עוד לא מדייקת כמו חברת KLM, אבל הן חולקות רעיון שיווקי חדש
טרנד Adaptive Marketing לוקח צעד קדימה את ההיכרות עם הלקוח
עפ"י הסקר, רוב העסקים הקטנים אינם מרוצים מתוצאות השיווק שלהם באינטרנט
הצרכן הדיגיטלי החדש, זה שיגיע בגירסת 2012, קצת אחר אולי ממה שדיימנתם
גם אם תרדו על ארבע, הם לא יצליחו להיות אובייקטיבים, אז לפחות תנו לי לנהל אותם
אם חשבת לסגור את אתר הבית ולעבוד רק דרך פייסבוק, הנה הסיבות למה לא לעשות זאת
חלון לליבו של הצרכן: 3 שלבי האבולוציה שבה התפתחה גישת החברות למדיה החברתית
הפוקוס יהיה על שיפוץ התדמית הדיגיטלית של ביונסה ובנייה מחדש של האתר שלה
אם הם כבר גולשים לפייסבוק בעבודה, כדאי לפחות להשתמש בזה למען מטרות הארגון
עיתונאים ששמעו על התופעה הגיעו לצלם ולכתוב, האש פשטה באתרי אינטרנט רבים
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)משפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק