טרנד Adaptive Marketing לוקח צעד קדימה את ההיכרות עם הלקוח
עפ"י הסקר, רוב העסקים הקטנים אינם מרוצים מתוצאות השיווק שלהם באינטרנט
הצרכן הדיגיטלי החדש, זה שיגיע בגירסת 2012, קצת אחר אולי ממה שדיימנתם
גם אם תרדו על ארבע, הם לא יצליחו להיות אובייקטיבים, אז לפחות תנו לי לנהל אותם
אם חשבת לסגור את אתר הבית ולעבוד רק דרך פייסבוק, הנה הסיבות למה לא לעשות זאת
חלון לליבו של הצרכן: 3 שלבי האבולוציה שבה התפתחה גישת החברות למדיה החברתית
הפוקוס יהיה על שיפוץ התדמית הדיגיטלית של ביונסה ובנייה מחדש של האתר שלה
אם הם כבר גולשים לפייסבוק בעבודה, כדאי לפחות להשתמש בזה למען מטרות הארגון
עיתונאים ששמעו על התופעה הגיעו לצלם ולכתוב, האש פשטה באתרי אינטרנט רבים
עפ"י מחקר של L2, אתר הבית של Burberry משלב תוכן משובח לצד יכולות מסחר מקוון לצרכנים מסביב לעולם ■ מספר החברים בעמוד הפייסבוק של החברה צמח ב-450% תוך שנה
את המחלקה תקים ותנהל איילה צורף, עד לאחרונה עורכת מדור הדיגיטל ב"דה מרקר"
כך עולה ממדד Digital IQ שבחן את הפעילות הדיגיטלית של רשתות קמעונאיות בינלאומיות ■ "ויקטוריה'ס סיקרט" מובילה במספר החברים בפייסבוק - 14.1 מיליון
מחקר של IDC ומיקרוסופט, המתפרסם לראשונה "בגלובס", מבהיר כי שיווק מוצלח במדיה החברתית לא יתקיים ללא טכנולוגיה מורכבת ■ איך מיקרוסופט תרוויח מהפעילות בפייסבוק?
שותפים רשמיים שנבחרים ע"י פייסבוק יכולים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות של קמפיינים ואפשרויות נוספות בתחום הפרסום הדיגיטלי
מדד המותגים: ישראל ידועה בקפה איכותי, אז למה השחקן מ"נמלטים" דרש קפה אחר?
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק