פורום השיווק הישראלי משיק כנס בשיתוף אוניברסיטת ת"א

הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"

פורום השיווק הישראלי, שהושק לאחרונה, יערוך באוקטובר כנס תחת השם "שיווק 2013", בשיתוף הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.

הרצאה הפתיחה בכנס תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?".

בכנס יופיעו מרצים מעולם השיווק בישראלי, בהם גיל סמסונוב, שותף במשרד הפרסום גליקמן-גטלר-סמסונוב; גילי רון, סמנכ"לית השיווק של מטריקס; יובל ארד, שותף מנהל קבוצת יורו ישראל; ואחרים.