Outbrain הוספה למעקב

חברת הסטארט-אפ הישראלית Outbrain מפתחת מנוע המלצות לתכנים באינטרנט ועובדת עם אתרי תוכן מובילים בישראל ובעולם

כתבות אחרונות

 
על תשוקה וקריירה/צילום: גלובס

מייסד שותף ומנהל Outbrain ישראל על השילוב המנצח של קריירה ותשוקה

אורי להב, מייסד שותף ומנהל פלטפורמת שיווק התוכן Outbrain ישראל, יתארח בערב הרביעי בסדרת המפגשים "על קריירה ותשוקה" בשיתוף המרכז האקדמי פרס • במסגרת האירוע הוא ישוחח עם דרור גלוברמן על פעילותו המקצועית ויביא את סיפורו האישי

11.11.2018

כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?

מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת

איתן גלאי 15.07.2013

אאוטבריין קונה את Visual Revenue לייעול אתרי תוכן

זו הרכישה השלישית של אאוטבריין בשנתיים האחרונות ■ Visual Revenue משתמשת בהמלצות בזמן אמת לעורכי אתרי תוכן

רועי גולדנברג 07.03.2013

לפני פייסבוק: אאוטבריין הישראלית מקום 3 בפופולריות בפרסום

קומסקור: חברת הסטארט-אפ הישראלית המפתחת מנוע להמלצת תכנים, התברגה במקום השלישי ברשימת פלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בארה"ב לספטמבר ■ נחשפה ל-164.8 מיליון גולשים ייחודיים בארה"ב עם שיעור חשיפה של 74.9%

רועי גולדנברג 07.11.2012

שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב יותר

מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן

רועי גולדנברג 03.10.2012

1. המלצת היום: אאוטבריין

החברה שהקימו ירון גלאי ואורי להב מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים באינטרנט ■ עם מכירות של עשרות מיליוני דולרים בשנה ואחרי רכישה מוצלחת, גלאי מביט קדימה באופטימיות: "אנחנו לא חושבים כמה גדולים אנחנו יכולים להיות, אלא כמה טובים"

בתיה פלדמן 02.11.2011

ירון גלאי ואאוט-בריין מעלים הילוך: גייסו 12 מיליון דולר בהובלת כרמל

גלאי, שחתום על מכירת קוויגו ל-AOL תמורת 340 מיליון דולר, עושה צעד נוסף עם הסטארט-אפ החדש שלו: "הכסף נועד להגדיל עכשיו את נתח השוק שלנו במידה משמעותית"

בתיה פלדמן 11.02.2009
צרו איתנו קשר *5988