תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מייסד שותף ומנהל Outbrain ישראל על השילוב המנצח של קריירה ותשוקה

אורי להב, מייסד שותף ומנהל פלטפורמת שיווק התוכן Outbrain ישראל, יתארח בערב הרביעי בסדרת המפגשים "על קריירה ותשוקה" בשיתוף המרכז האקדמי פרס • במסגרת האירוע הוא ישוחח עם דרור גלוברמן על פעילותו המקצועית ויביא את סיפורו האישי

הכתבה בשיתוף המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס השיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה וחשיבות החיבור ביניהן בעידן העכשווי, המאפשר לנו גמישות ושינוי בקריירה. באירועים המדוברים ייקחו חלק יזמים בעלי סיפור אישי מרתק, שידברו על הכוח המניע אותם.

באירוע הרביעי בסדרה, יתארח אורי להב, מייסד שותף ומנהל של פלטפורמת שיווק התוכן המובילה, Outbrain ישראל. להב הקים את אאוטבריין ביחד עם שותפו, ירון גלאי, ב-2006, והוא מכהן כיום גם כ-CTO של החברה ומוביל את כל צוותי הפיתוח בישראל ובחו״ל.

בנוסף, הוא עוסק ביזמות קהילתית והקים כמה מפעלים התורמים לקהילת המפתחים בישראל ביניהם: Founders on the water - פורום המחבר בין יזמים בתחילת הדרך ומנטורים; מיזם נוסף הוא הפודקאסט ״רברסים עם פלטפורמה״ (בו הוא שותף עם רן תבורי), שמעביר תוכן טכנולוגי בעברית, ומקיים את הכנס reversim summit, אליו הגיעו השנה 1700 משתתפים.

זאת ועוד, לאחר ההרצאה יראיין העיתונאי דרור גלוברמן, העורך הראשי של אתר NEXTER מבית מאקו, את להב. הראיון יתמקד ב-10 שאלות חשובות על החיבור בין תשוקה לקריירה, שכל אדם העומד בפני בחירת מקצוע לעתיד צריך לשאול את עצמו.

האירוע יערך במרכז האקדמי פרס ברחובות, היום, א' ה-11.11.18, ב-19:30. פתיחת שערים ב-19:15, מספר המקומות מוגבל. הכניסה ללא עלות. להרשמה הקליקו כאן.