פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פרופ' לואיג'י זינגלס / צילום: איל יצהר

"גוגל ופייסבוק יכולות להחליט מי יחיה וימות בעסקים, זה מסוכן"

על שלטון המקורבים בישראל ("הבעיה הגדולה של מדינה קטנה היא שאתם מכירים אחד את השני"), על נתניהו ("התפיסה הכלכלית שלו היא לא משהו שאתה רואה לעתים קרובות אצל מנהיגים פוליטיים") וגם על מטבעות הקריפטו ("בעיקר טירוף") • פרופ' לואיג'י זינגלס, אחד הכלכלנים המשפיעים ביותר בעולם, בראיון מיוחד ל"גלובס"

עמירם ברקת 15.06.2018
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018
מירב ספקטורובסקי ששון, מנכ"לית קיי לוג'יק
מינוי בכירים | לפני כולם

מנכ"לית חדשה ל-K Logic: מירב ספקטורובסקי-ששון

ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף

לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון

לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע • 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
דורון גרסטל / צילום: איל יצהר

הכנסות פריון ירדו, אך הרווח השתפר ברבעון הראשון

חברת הפרסום הדיגיטלי עברה לרווח של 57 אלף דולר לאחר הפסד של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל

שירי חביב ולדהורן 10.05.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
גוגל | בלעדי

מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל

על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים • בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 16.04.2018
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

הרכבת תשקיע 20 מיליון שקל בהקמת מסכי פרסום דיגיטליים

בימים אלה מתנהלים שני מכרזים: האחד לבחירת זכיין שיקים את המערכת והשני לבחירת זכיין שישווק את הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

פייסבוק אומרת שהיא דואגת לגולשים ובדרך פוגעת במפרסמים

פרשת דליפת המידע בפייסבוק הביאה אותה לחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למדיניות הפרסום שלה • התוצאה: מכת מוות למפרסמים קטנים שכל פעילותם התמקדה בקידום דרך פייסבוק, בלי תשתית עצמאית מבוססת מספיק

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים

המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2018

PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט

לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים

חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם • ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2018
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall

המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר

פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2018
קמפיין יס / צילום מסך

שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק

הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

ענת ביין 08.03.2018
אלון ברנר
משרדי פרסום | לפני כולם

מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו

ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית

פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
פרסום/ צילום שאטרסטוק

סלקציה בשוק הפרסום: "מעלימים מהדף ערבים שעושים לייק"

מפרסמים רבים מחפשים דרכים להגביל את החשיפה של תוכן ממומן בפייסבוק לערבים ■ "זו גזענות. תתרכזו בלעשות פילוח טוב שנוגע למוצר, לא לקהל היעד"

יסמין יבלונקו 24.02.2018

   2345678910111213141516   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 27