ועידת MAD לשיווק, פרסום, תקשורת ולדיגיטל, אירוע המדיה המרכזי בישראל, התקיימה בזאפה פארק הירקון ואירחה כ-800 מאנשי תעשיית הפרסום, השיווק, המדיה, הדיגיטל והטכנולוגיה.
השנה עסקה הוועידה בטכנולוגיות בשירות אנשי השיווק והאתגרים בפניהם ניצב הענף בדרך למציאת דרכים חדשות להגיע לקהל שבע וציני יותר.
במהלך האירוע נחשף מדד המותגים של גלובס, והוכרזו הזוכים בתחרות הקריאייטיב השנתית של המדד. נתראה בשנה הבאה.
יגאל ברקת סמנכ''ל בנק הפועלים בועידת MAD 2022 / צילום: תמר מצפי
האירוע במתחם זאפה פארק הירקון / צילום: כדיה לוי
לירון בן יעקב משטראוס, ויונתן רגב מישראכרט / צילום: כדיה לוי
מומחה הסטורטלינג אליאב אללוף, וחגי בלומנטל מתדיראן / צילום: כדיה לוי
ליאת בקייר, GOAT Tel Aviv / צילום: תמר מצפי
הפרסומאי יורם דמבינסקי / צילום: תמר מצפי
שגיא חמץ, בעלי בלינק / צילום: כדיה לוי
גדעון עמיחי ומירן פחמן / צילום: כדיה לוי
לאה ריינר, סמנכ''לית שיווק בגלידות נסטלה, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.