ועידת MAD

כתבות אחרונות

 

דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג

שירות גלובס 23.07.2019
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה, בוועידת MAD / צילום: איל יצהר
ועידת MAD

מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: המונח "מותג" לא רלוונטי

הראל חייקין בוועידת MAD של "גלובס": "על-מנת לשמור על רלוונטיות, כל כמה שנים יושבים בקוקה-קולה ומעדכנים את האסטרטגיה המתאימה ביותר לרוח הזמן"

אלה לוי-וינריב 10.07.2018
נועה לביא / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

ד"ר נועה לביא: "האימוג'יז מרדדים את הרגשות שלנו"

הסוציולוגית ד"ר נועה לביא בוועידת MAD של "גלובס": "האימוג'יז גורמים לנו לאבד קשר עם הרגש. הדוגמה הקלאסית היא ה'לייק': מרוב שאנחנו עושים לייק ורודפים אחרי הלייקים שעושים לנו, המשמעות של לחבב משהו הולכת לאיבוד. מחקרים מראים שהיכולת של צעירים להביע אמפתיה ולהבין מה זה לחבב הולכת ופוחתת בשנים האחרונות"

יסמין יבלונקו 10.07.2018
רשף לוי / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

רשף לוי: "כשאני כותב, אני לא יודע מראש מה יתפוס"

יוצר הסדרה "הבורר", התסריטאי והסטנד-אפיסט רשף לוי בוועדית MAD של "גלובס": שפה מתחילה עם צעירים שרואים משהו ומאמצים את זה; מבחינתי זו לא המטרה לכתוב משהו כדי שהביטוי יתפוס, זה עוד דובדבן בעוגה - אבל העוגה, או הלחם והחמאה, זה לכתוב משהו שיצחיק וירגש, וזה תמיד האתגר"

מיכל רז-חיימוביץ' 10.07.2018
יוסי לובטון, ענת ביין, יניב וייצמן, מיכל אנסקי, אריאלה שיפנבאור וייס / תמר מצפי
ועידת MAD

אנסקי: "לא לגיטימי שהצטלמתי בביקיני, אבל נוצר דיאלוג"

מיכל אנסקי אמרה את הדברים בפאנל "על מי אנחנו סומכים יותר: על סלב בשר ודם או על הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקלה" בוועידת MAD של "גלובס" • יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל של חברת השיווק הדיגיטלי לצעירים Teenk: "יש כאלה שצופים במונדיאל, ויש כאלה שצופים בגיימינג. ילד בכיתה ז' אומר שסטטיק ובן אל ירדו כבר לפני שנה"

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD

"חיוב חברות סלולר בהפקות מקור יהיה כמו זריקת חמצן"

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, אמר את הדברים הערב במסגרת ועידת MAD של "גלובס" • "מדובר בזריקת חמצן של 100 מיליון שקל לתעשייה הישראלית" • "הפקות מקור הפכו לפרזנטוריות של הוט"

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
אלירן בן יהודה בוועידת MAD / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

אלירן בן יהודה: המילים של טראמפ יכולות לגרום למלחמה

אלירן בן יהודה, מנהל אזור ישראל ודרום אפריקה בחברת Taboola, בוועידת MAD של "גלובס": "אם דונלד טראמפ לא נמצא במצגת שלך ב-2017 או 2018, אתה לא עוסק בשיווק"

אושרית גן-אל 10.07.2018
אייל מרקוס / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD

אייל מרקוס: "מידברן - אתנחתא אנושית בעולם הטכנולוגי"

אייל מרקוס, מנכ"ל ספלאש וממייסדי מידברן, אמר את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" • "אם תבנו את זה, הם יבואו; ואם הם יבנו את זה, הם יישארו"

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
דנה בורגר / תמר מצפי
ועידת MAD

דנה בורגר: "ווייז תסייע להפוך את הפקקים לנחלת העבר"

מנהלת הפעילות המסחרית בווייז אמרה את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" • "הילדים שלנו ככל הנראה כבר לא יצטרכו לנהוג"

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
ד"ר אורן צוקרמן / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD

ד"ר צוקרמן: להתמקד בקשר המשולש אדם-אדם-רובוט

ד"ר אורן צוקרמן, מייסד המעבדה לחדשנות במדיה מבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, אמר את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" • צוקרמן הציג את הרובוט קיפ, שלא נועד לשרת בני אדם אלא לעודד אינטראקציה טובה יותר ביניהם

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
פרופ' רבקה כרמי נשיאת בן גוריון / איל יצהר
ועידת MAD

פרופ' כרמי: השכלה מקבלת יחס של שוק, השקעה-תוצאה

כך אמרה אתמול נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בוועידת MAD של "גלובס" • "להשכלה יש כבוד בעיקר בהוויה הישראלית, היהודית, תמיד דחפו לכיוון הידע ולימוד התורה", הוסיפה כרמי, והתייחסה בדבריה גם לעובדת היותה הנשיאה הראשונה והיחידה של אוניברסיטה בישראל

סוניה גורודיסקי 10.07.2018
רבקה מיכאלי, אורי לברון, דנה בריל, עידו גרינברג, ענת ביין, רונית גדיש / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

"המילה 'שמאל' הפכה בשנים האחרונות למילה נוראית"

כך אמר יועץ השיווק והתסריטאי אורי לברון בוועידת MAD של "גלובס" • בפאנל בנושא "ממציאים מחדש את השפה הישראלית" השתתפו גם רבקה מיכאלי, עידו גרינברג ודנה בריל

אושרית גן-אל 10.07.2018
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"

כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"

אושרית גן-אל 10.07.2018
דורון טל / צילום: שלומי יוסף
ועידת MAD

"הרובוטים לא יוכלו להחליף כותבים אנושיים בזמן הקרוב"

כך אמר דורון טל, מייסד ומנכ"ל ארטיקולו ריסרץ', בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל "מילה של רובוט זו מילה?" • בפאנל השתתפה גם הסופרת סיגל אביטן: "אני מקווה שלא נגיע למצב שכל הכתבות הן אותו דבר כי רובוט ניסח אותן"

אושרית גן-אל 10.07.2018
מדד המותגים 2018

מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד

"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת • צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים • פרויקט מיוחד

גלובס 10.07.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 296 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 19