דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג

ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ
ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לנדסטרום, היזם והפילנתרופ מוריס קאהן, מאמנת הכדורגל מירב שמש ויועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים טל גלבוע הם רק כמה מהאנשים שהשתתפו הערב (ג') בוועידת MAD 2019 של "גלובס" בהיכל התרבות בתל-אביב - ועידת השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת, שמתמקדת השנה בדת, מותגים אמונה ומה שביניהם.

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - מותגים, ישויות מסחריות וחברתיות הצליחו לפצח את מארג הקשרים הרגשיים והחברתיים, לסחוף ולאגד סביבם קהילת מאמינים שלעולם לא יחליפו את המותג שלהם במותג אחר. אלה הן הדתות החדשות.

במסגרת האירוע ייחשף גם מדד המותגים של 2019. בין המשתתפים בערב נמנים גם העיתונאית גל גבאי, סמנכ"לית החדשנות של דואר ישראל מאיה קלדרון, עורך ומגיש "הצינור" גיא לרר ורבים נוספים. האירוע ייחתם בהופעה של להקת "הדג נחש". 

לכל הפרטים

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות