חשד: אריתראי אנס ושדד אישה נכה בתל-אביב

נתין זר מאריתריאה בן 24, נשוי ואב לילדה, חשוד שנכנס לדירתה של האישה ותקף אותה באיומי סכין ■ עפ"י החשד הוא גם שדד את כספה - ואז נמלט מהמקום

הבוקר (ד') הותר לפרסום כי נתין אריתראי נעצר ביום שבת בחשד לאונס אישה נכה. החשוד, ברהאנה אטקלטה, בן 24, נשוי ואב לילדה, חשוד כי תקף את האישה באכזריות בביתה בשעות הלילה ואנס אותה.

האישה התלוננה כי ביום חמישי האחרון נכנס לביתה נתין זר בשעה שתיים לפנות בוקר. לדבריה, הפורץ החל לתקוף אותה ולאנוס אותה, תוך כדי שהוא מאיים עליה באמצעות סכין. בנוסף סיפרה כי הפורץ שדד ממנה סכום כסף לאחר המעשה.

עם קבלת התלונה החלו במשטרה לחפש אחר החשוד, והוא אותר ביום שבת על סמך הממצאים שנמצאו בדירה. היום הותרו לפרסום פרטי המקרה ופרטי זהותו של החשוד, ומעצרו הוארך בפעם השנייה. מחר הוא יובא שוב בפני שופט.

בחודש מאי: נעצר נתין זר בחשד לאונס באיומי סכין

בחודש מאי נעצר נתין זר מחוף השנהב בחשד שאנס באיומי סכין צעירה בת 19 בתל-אביב. על-פי החשד, השניים עלו לדירתו של החשוד, הממוקמת בשדרות הר ציון בדרום תל-אביב.

מחקירה ראשונית עולה כי בשלב מסוים כפה עצמו החשוד על הצעירה, איים עליה בסכין ואנס אותה. כתוצאה מהמאבק עמו, נפצעה הצעירה באורח קל מאוד בידה. החשוד נמלט מדירתו, ובתום סריקות נרחבות שביצעה המשטרה הוא נעצר.

בחודש מארס נעצר נתין זר מאריתראה בחשד שפרץ לבית מגורים בשכונת יד אליהו בדרום תל-אביב וניסה לבצע מעשים מגונים בילדה בת 8 בזמן שישנה בחדרה. כתוצאה מהמעשים החלה הילדה לבכות, ואמה שישנה בחדר הסמוך התעוררה. כשנכנסה לחדר, הבחינה בפורץ מנסה לבצע בילדה את זממו, ומיהרה לנסות ולעצור אותו. בין השניים התפתח עימות, והוא בתגובה דקר את האם, שנפצעה באורח קל-בינוני.