קמפיין מזרחי-טפחות עם דביר בנדק - הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן היא האהובה ביותר השבוע

הקמפיין של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שבו נראה הפרזנטור דביר בנדק קורא לאנשים לעבור בנק, חוזר השבוע לראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.

השבוע, הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של שני כהן המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה" כשהיא שוברת בטעות את מכונת הכתיבה הישנה שלה, מדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.1%.

טרה הכי מושקעת

הקמפיין שבו הושקע השבוע הכי הרבה כסף הוא קמפיין טרה להשקת סדרת הגבינות הצהובות נעם ללא חומרים משמרים. הקמפיין, באמצעות יהושע TBWA, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של פלאפון, עם סך השקעה של 1.4 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי הפרסומת של דואר ישראל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, ובכל זאת דורגה בטבלת הפרסומות הזכורות ואהובות.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 490 (לעומת 484 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עמד על כ-43.6 מיליון דולר, וזאת בדומה ל-44 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות אהובות וזכורות
 פרסומות אהובות וזכורות


מזרחי טפחות
 מזרחי טפחות