צפו: לפיד החשיך קטע מביך מראיון שלו והעלה לפייסבוק?

ראיון של לפיד בערוץ 2 עלה לעמוד הפייסבוק של שר האוצר - עם החשכה של פריים שמציג את לפיד בצורה מביכה משהו ■ יש עתיד: "יש גולש מסתורי שמקליט את יאיר - הסתמכנו על נפלאות השיתוף. אנו משועשעים מתיאוריות הקונספירציה"

האם שר האוצר יאיר לפיד או מישהו מטעמו החשיך קטע מביך מראיון ששודר ב"אולפן שישי" בערוץ 2 והעלה את הקטע הערוך לעמוד הפייסבוק שלו?

ביום שישי העלתה הגולשת Oare Shnappy לפייסבוק צילום מסך של ראיון שקיים לפיד בערוץ 2, שבו פריים שמראה את המתורגמנית לשפת הסימנים בצידו השמאלי למטה של המסך בתנועה שנראית כאילו היא נתקפת זעזוע מדברי לפיד (ראו צילום מסך).

יאיר לפיד / צילום מסך
 יאיר לפיד / צילום מסך

הגולשת שנאפי צירפה לתמונה בפייסבוק שלה את המשפט: "חשבתי שרק לי הוא עושה בחילה. מתברר שגם למתורגמנית".

הבוקר (א') הראיון של לפיד בערוץ 2 הועלה לעמוד הפייסבוק שלו, אלא שבמקום הפריים שקלט את המתורגמנית "מזדעזעת", לכאורה, מדברי לפיד - מופיע מסך שחור אורך שנייה אחת - ללא הפריים האמור.

צפו בסרטון המצורף כפי שעלה לעמוד של לפיד, החל מדקה 6:05. את הסרטון העלה ליו-טיוב גולש תחת שם המשתמש laki6666.

מדוברות מפלגת יש עתיד נמסר בתגובה: "האמת היא שיש גולש מסתורי שמקליט את יאיר עוד מימיו הראשונים של קמפיין הבחירות, ומעלה ליו-טיוב הפרטי שלו קטעים. היות שלא הקלטנו את הראיון בעצמנו, הסתמכנו על נפלאות השיתוף וקישרנו את ההקלטה הזו בעמוד הפייסבוק של לפיד. בכל מקרה, כנראה שלא היינו מבחינים בפריים המקורי ולא בפריים המושחר, אז מזל שיש בעמוד שלנו כמיליון גולשים בשבוע שעוזרים למצואת את הקטעים האלה. אנחנו מאוד משועשעים מכל תיאוריות הקונספירציה".