בולווארד וטרה יבנו 230 דירות ומרכז מסחרי בפלורנטין

מדובר במגרש בשטח 3 דונם, הממוקם בפינת הרחובות דרך אילת וגבולות, עליו תב"ע מאושרת להקמת פרויקט מגורים בן 230 דירות בשטח ממוצע של 60 מ"ר לדירה ועוד זכויות להקמת כאלף מ"ר למטרת מסחר

קבוצת בולווארד בראשות עמי ורון פדרמן ושי פולונסקי וקבוצת טרה בבעלותו של ארז נבון, חתמו על עסקת תמורות ברחוב גבולות פינת דרך אילת שבשכונת פלורנטין.

מדובר במגרש בשטח 3 דונם, הממוקם בפינת הרחובות דרך אילת וגבולות, עליו תב"ע מאושרת להקמת פרויקט מגורים בן 230 דירות בשטח ממוצע של 60 מ"ר לדירה ועוד זכויות להקמת כאלף מ"ר למטרת מסחר.

את המגרש רכשו שתי הקבוצות מידי כונס הנכסים של פרויקט אחר שקודם במתחם - פרויקט מגדל גבולות של היזם יוסי דלגושן שהתקשר, כבר לפני שנים, בעסקת תמורות מול בעלי הקרקע חברת האחים סבירסקי המוחזקת על ידי ראובן זלוף ויורשי שלומי עוז ז"ל.

כונסי הנכסים לפרויקט מגדל גבולות, עוה"ד טל בננסון ודניאל סלע, מונו לפרויקט לאחר שהיזם נקלע לקשיים לאחר שלא הצליח לקדם הפרויקט. במקביל, נמכרו בפרויקט המדובר כבר דירות לרוכשים ונרשמה לטובתם הערת אזהרה. הכסף שמועבר לקופת הכינוס מועבר לטובת אותם הרוכשים.

על פי העסקה שנחתמה כעת, יעבירו הקבוצות סכום של כ-54 מיליון שקל לקופת הכינוס של הפרויקט ובמקביל חתמו עסקת תמורות אל מול בעלי הקרקע, חברת האחים סבירסקי. על פי עסקת התמורות יקבלו בעלי הקרקע 45% מהרווחים הצפויים מהפרויקט בעוד היזמים יחזיקו ב-55% הנותרים. על פי ההערכות מדובר בפרויקט שעתיד להניב היקף הכנסות של כ-450 מיליון שקל.

יש לציין שלאחר שבית המשפט אישר את העסקה של כונס הנכסים, צריכים עדיין היזמים לערוך פינויים במגרש ואף לרכוש חלק קטן מהזכויות במגרש הנמצאות בבעלות עיריית תל אביב-יפו. נכון להיום, עיקר המגרש משמש כמגרש חנייה ועל חלק אחר פועלים בתי מלאכה.

את קבוצת בולווארד ייצגו בעסקה עורכי הדין רפי מלמן, גילי נאור, רוני בר-ניר וליאורה לוטנברג ממשרד מ. פירון ושות'. את קבוצת טרה ייצגו עורכי הדין תימור בלן וליאור רלוי ממשרד גורניצקי ושות'.

שי פולונסקי, מנכ"ל קבוצת בולווארד: "כקבוצה יזמית אנו מרגישים שהשוק צמא לפרויקטים מסוג זה שכוללים דירות קטנות ובמחיר המשקף כ-25 אלף שקל למ"ר. המגרש עליו מתוכנן לקום הפרויקט נמצא בצמוד לנווה צדק ובקרבת שדרות רוטשילד שהפכו להיות הלב הפועם של העיר בשנים האחרונות. אנחנו במקום הנכון, בזמן הנכון״.