קשת תערוך גם השנה את כנס הטלוויזיה הבינלאומי INTV

מנכ"ל קשת אבי ניר: "היום, במציאות בה מיטשטשים הגבולות הגיאוגרפיים והתוכניים, מפגש מאתגר כזה, אפשרי וחיוני. גופי המדיה עושים טלוויזיה גם לא בטלוויזיה ויש מקום לכולם"

זכיינית ערוץ 2 קשת תערוך גם השנה את כנס הטלוויזיה הבינלאומי INTV, זאת בפעם השנייה ברציפות. בין האורחים מחו"ל שצפויים לקחת חלק בכנס העוסק בחדשנות בעולם הטלוויזיה ניתן למצוא את טים קרינג, יוצר הסדרות "גיבורים" ו-Touch; רויס קוף, העורך המייסד של "האפינגטון פוסט" ונשיא HuffPostLive; אלכס קרוגלוב, ראש מחלקת רכש תוכן בחברת hulu; ג'סטין גורמן, ראש מחלקת הבידור בצ'אנל 4 הבריטי ועוד.

הכנס, שייערך ב-4-5 בנובמבר, יתקיים במתחם ימק"א בירושלים בשיתוף פעולה עם גופים שונים, בהם משרדי החוץ והכלכלה, עיריית ירושלים וחברת דורי מדיה. בכנס בשנה שעברה התארחו, בין היתר, סוכן הטאלנטים ארי עמנואל, יו"ר ABC לשעבר לויד בראון, יוצרי "הסופרנוס" ואחרים.

לדברי מנכ"ל קשת, אבי ניר, "החיבור בין יוצרים ישראליים, יחד עם Hulu, האפינגטון פוסט ויוצרי סדרות כמו 'גיבורים', The Killing ואחרים, על אדמת ישראל, לשיחה על חדשנות בטלוויזיה, נראה בעבר כתסריט בדיוני. היום, במציאות בה מיטשטשים הגבולות הגיאוגרפיים והתוכניים, מפגש מאתגר כזה, אפשרי וחיוני. גופי המדיה עושים טלוויזיה גם לא בטלוויזיה ויש מקום לכולם".