שני בכירים בקבוצת ענבל אור עזבו את תפקידם

מדובר במנכ"ל ירון בראון ובמנהל המכירות של הקבוצה ירון גולדפישר ■ בחברה מכחישים כי עזיבת הבכירים קשורים בקשיים בשיווק פרויקט "אור בבלי"

שני בכירים עזבו לאחרונה את קבוצת ענבל אור, כך נודע ל"גלובס". הראשון הוא מנכ"ל החברה ירון בראון, שכיהן בתפקיד בסך-הכול שנה. הבכיר השני הוא ירון גולדפישר, מנהל המכירות של הקבוצה.

בראון החליף לפני שנה את אמיר אריאל, המנכ"ל הראשון שמינתה אור לקבוצה בחודש יוני 2011, שכיהן גם הוא בתפקיד כשנה. בקבוצת ענבל אור מסבירים כי בראון בחר לשוב לתחום הביטוח, ממנו הגיע.

לגבי גולדפישר, מסבירים בקבוצה כי הוא גויס כפרויקטור לקידום פרויקט "אור בבלי", וכעת בחר לפנות לפרויקטים אחרים בענף. בחברה מכחישים כי העזיבות קשורות בקשיים בשיווק פרויקט בבלי, שכזכור, הקבוצה לא הצליחה לממש את האופציה שניתנה לה לרכישת הקרקע עד סוף חודש יולי האחרון.

מקבוצת ענבל אור נמסר: "ירון גולדפישר הגיע מלכתחילה כפרויקטור להתנעת השיווק של בבלי. הוא עשה זאת בהצלחה רבה מאוד, השלים את הפרויקט שלקח על עצמו במועד שנקבע ופנה לפרוייקטים אחרים שלו בענף - כבר לפני יותר מארבעה חודשים.

"ירון בראון הגיע לענבל לפני כשנה לאור שינויים שחלו אז בתחום הביטוח ושוק ההון - ממנו הוא מגיע. לנוכח שינויים נוספים שאירעו בתחום הביטוח בשבועות האחרונים, ירון הודיע לענבל כי הוא מבקש להשתחרר מהתפקיד ולהיענות להצעה שקיבל לחזור לתחום".

עוד ביקשו להדגיש בקבוצה כי "בחלוקת העבודה שהייתה בין ענבל וירון, עיקר פעילותו התמקדה בחברת הפיקוח ולא בייזום או בשיווק, כך שבכל מקרה להמשך או סיום עבודתו לא יכול היה להיות קשר לפרוייקט בבלי".

לגבי פרויקט בבלי ציינו בקבוצה: "למרות 'רעשי הרקע מסביב', ענבל ממשיכה למכור הן לישראלים שרוכשים ברובם דירות - כל אחת בפני עצמה - והן ליהודים מחו"ל ועולים חדשים שקונים מספר דירות ומחברים אותן לקומפלקס אחד. ובכמה מקרים, אגב, יש אפילו רכישות של מספר קומות".