מאיר גל רכש את אתר "בחדרי חרדים" ב-10 מיליון שקל

גל: "אני שמח על הרכישה אך חש גם אחריות גדולה. מורכבות היחסים בין הציבור החרדי והחילוני הופכת את 'בחדרי חרדים' לאחד האתרים החשובים במדינה"

איש העסקים מאיר גל רכש בימים אלו את אתר האינטרנט "בחדרי חרדים" בסכום המוערך ב-10 מיליון שקל. על-פי נתוני החברה, מספר הגולשים החודשי באתר עומד על כ-700 אלף מהארץ ומרחבי העולם. "בחדרי חרדים" משמש כעמוד הבית של כ-85% מהגולשים החרדים בישראל.

"מאות אלפי גולשים קבועים מבקרים אצלנו מכל קהילות העולם, והדרישה לתוכן במגוון שפות עצומה. בכוונתנו להרחיב בקרוב את הפעילות של האתר מישראל לחו"ל, שם חיים מיליוני חרדים, ואני בטוח שבעזרת השם גם נצליח", אומר גל. "אני מאמין שהציבור החרדי הוא מנוע צמיחה חשוב במשק ובחברה הישראלית. האתר מהווה למעשה את השילוב המנצח בין שני מנועי צמיחה משמעותיים: המגזר החרדי והאינטרנט".

עוד אומר גל: "אני שמח וגאה על הרכישה, אך חש גם אחריות גדולה. מורכבות היחסים בין הציבור החרדי לחברה החילונית ולממשלה, כמעט בכל אחד מתחומי החיים, הופכת את 'בחדרי חרדים' לאחד האתרים החשובים במדינה, ואני מאמין שהרלוונטיות שלו רק תגבר עם הזמן".

גל (35) היה ב-11 השנים האחרונות שותף במשרד הפרסום גל אורן bsd ובמשרד יחסי הציבור ביכלר תקשורת, העוסק בקהלים הדתיים והחרדיים. בשנים האחרונות נחשב גל למקורב ביותר לצמרת ההנהגה הפוליטית, כמו גם לראשי הישיבות ולבתי האדמו"רים. בין השאר טיפל גל בסוגיית משבר החרדים באל-על, על רקע הפעלת טיסות בשבת, ובבעיית קווי המהדרין בתחבורה הציבורית.

גל פעל בשנים האחרונות גם בזירה הציבורית וייעץ לניר ברקת בהתמודדות מול מאיר פרוש בבחירות הקודמות לראשות עיריית ירשולים. כמו כן הוא שימש כיועץ בכיר לשר החינוך הקודם גדעון סער.

במישור החברתי, גל החוא שותף להקמה של כפר נוער ייחודי באזור עמק האלה (כפר זוהרים), הפונה לנוער חרדי בסיכון.