השיווק תקוע? ענבל אור משווקת דירות בבבלי ב-1.5 מ' ש'

אור מגדילה את מספר הדירות הקטנות בפרויקט על רקע קשיים בשיווק דירות יוקרה, אך טרם הגישה בקשה לעיריית ת"א לשינוי התמהיל, המחייב את אישור העירייה

מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור הודיעה היום כי בשל שינויים בביקושים לדירות שניכרים בשוק הנדל"ן, בכוונתה לשנות את תמהיל הדירות בפרויקט "אור בבלי". אור הסבירה כי בשל ביקושים פחותים לדירות גדולות, ודרישה גוברת לדירות קטנות, בכוונתה להגדיל את מספר הדירות הקטנות במגדל המזרחי בפרויקט, שיהיו בנות 2-3 חדרים.

מכאן שפרויקט "אור בבלי" לא יכלול רק דירות יוקרתיות כפי ששווק בהתחלה. בעיריית תל-אביב מציינים כי טרם הוגשה בקשה על-ידי אור לשינוי תמהיל הדירות, המחייב את אישור הוועדה.

יש לציין כי בחודש אוקטובר 2012, דחתה עיריית תל-אביב את בקשה של אור להגדיל את מספר הדירות בפרויקט מ-145 ל-275, אך הסכימה להגדיל את מספר הדירות ל-250, בתנאי ש-55 מתוכן יוגדרו כדירות בנות-השגה. אור סירבה למתכונת שהציעה העירייה בטענה כי הפרויקט לא יהיה כלכלי והעדיפה לכלול בו בעיקר דירות יוקרה גדולות. כעת, תבקש אור מהעירייה לשנות את תמהיל הדירות לדירות קטנות, בשל קשיים בשיווק דירות היוקרה בעת הנוכחית.

"ענבל אור מתאימה את תמהיל הדירות בפרויקט אור בבלי היוקרתי לדרישות השוק ומגדילה את כמות דירות הבוטיק שישווקו בקומות 15-5 במגדל המזרחי של הפרויקט", מסרו בקבוצת ענבל אור. "יותר ויותר ישראלים פונים אלינו ומבקשים למצוא במעטפת היוקרתית של אור בבלי דירות קטנות יותר מכפי שהצענו בתחילה", הוסיפה אור. "משזיהינו את המגמה החלטנו על שינוי התמהיל".

בקבוצה הוסיפו כי "במהלך השבוע הקרוב דירות הבוטיק בקומות 5-15 ישווקו ללקוחות החוזרים של קבוצת ענבל אור ולתושבי בבלי, ואילו המכירה לציבור הכללי תיפתח בכנס מכירות ביום ראשון הקרוב, 18 באוגוסט". עוד נמסר כי דירת 2 חדרים עם מרפסת וחניה תעלה 1.49 מיליון שקל, ודירת 3 חדרים עם מרפסת וחניה תשווק במחיר של 1.97 מיליון שקל.

כזכור, בסוף חודש יולי האריכו בעלי הקרקע לאור את האופציה לרכישת הקרקע, לאחר שלא הצליחה לשווק את כל הדירות המתוכננות בפרויקט במועד שנקבע.

בעיריית ל אביב מסרו כי "שינוי והגדלת צפיפות יחידות הדיור מותנית בהכנת תכנית בסמכות ובאישור הוועדה המקומית. תכנית או בקשה מעין זו טרם הוגשה או נדונה בוועדה".