צפו: סקודה יטי מחודשת ורכב פנאי חדש של מרצדס

תערוכת פרנקפורט בפתח ויצרני הרכב הגרמנים מעלים את קצב החשיפות ■ סקודה "YETI" עברה מתיחת פנים קוסמטית ■ במקביל הציגה מרצדס תמונות ראשונות של רכב הפנאי הקומפקטי "GLA", שמבוסס על סדרת A קלאס

תערוכת פרנקפורט בפתח ויצרני הרכב הגרמנים מעלים את קצב החשיפות. אתמול נחשפה סקודה "YETI" המחודשת, שעברה מתיחת פנים קוסמטית בחרטום ובזנב וקיבלה תא נוסעים רענן. המכונית תשווק לראשונה בשתי חבילות גרסאות עיצוב/אבזור: גרסת "OUTODOOR" שבדומה למכונית הנוכחית כוללת משטחי צד כהים ופגושים בולטים, וגרסה "אורבאנית" עם צבע אחיד ופגושים וגלגלים שונים. מבחר המנועים לא השתנה מהותית והמנוע העיקרי בארץ יהיה 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם תיבת DSG.

במקביל הציגה מרצדס תמונות ראשונות של רכב הפנאי הקומפקטי "GLA", שמבוסס על סדרת A קלאס. אורכו של הרכב 4.41 מ', רוחבו 1.8 מ' ויש לו תא מטען בנפח 441 ליטר. מבחר המנועים דומה לזה של ה-A קלאס וכולל מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק 158 כ"ס ומנוע 2 ליטר טורבו עם 211 כ"ס. לרחב יש מרווח גחון מוגבה ויכולת מעבר בכבישים בלתי סלולים, עם כי הנעה כפולה-קבועה היא בגדר אופציה בלבד. הרכב יגיע אלינו במחצית הראשונה של השנה.