סופר טוסט: הטוסטר החדש של דה לונגי כתחנת גריל ביתית

טוסטר הלחיצה המקצועי החדש של DeLonghi: הכנת טוסטים בו היא המשימה הפשוטה מאין-ספור משימות שבכוחו למלא ■ בנוסף יש בו משטח צלייה (גריל) רחב במיוחד

החופש הגדול, שבין שאר מעלותיו מציג שילוב מרשים של חום, לחות ועייפות, הוא תקופה מומלצת להתעצל בהכנת ארוחות, ולהסתפק מדי פעם בטוסט גבינה פשוט או בכריך חם משודרג מעט יותר. אנחנו מתמודדים עם המשימה יופי בעזרת טוסטר בסיסי ופשוט, אבל אם אתם חובבי טוסטים וגם מחפשים דרך לפנק את עצמכם או את יקיריכם לקראת החגים, כדאי לבדוק את טוסטר הלחיצה המקצועי החדש של DeLonghi, אשר הכנת טוסטים בו היא אך הפשוטה מאין-ספור משימות שבכוחו למלא.

יש בו משטח צלייה (גריל) רחב במיוחד שאפשר לקבוע לשלושה מצבים - טוסטר דו-צדדי רגיל, פתיחה של 180 מעלות לפלטה שטוחה או מצב מכסה מוגבה, כך שאפשר להשתמש בו הן כטוסטר לצלייה משני הצדדים והן כמתקן צלייה שטוח להכנת המבורגרים, חזה עוף, שיפודים, סטייקים, נתחי בשר דקים ללא עצמות, דגים, ירקות, וכמובן מגוון טוסטים וכריכים.

זה סוס עבודה רציני, 23X29 סנטימטרים (46X29 סנטימטרים במצב פתיחה), ובו אפשרויות בחירה בפעולה לפי דרגות השחמה או צלייה לפי מעלות, ידית מבודדת חום, מצב כיבוי ללא ניתוק מהחשמל, ופלטות מחורצות הנשלפות לצורך ניקוי, גם במדיח הכלים. הוא מעוצב לעילא בגימור נירוסטה, ומגיע עם מערכת ניקוז שמן ועם מרית ייעודית לכך.

מיותר להשקיע כל-כך הרבה למעוניינים בטוסטים בלבד; שווה בדיקה כתחנת גריל ביתית, אז כדאי לבחון את הדגם עם פלטות אפייה נוספות, לטיגון ביצים, להכנת פנקייקים, בורקסים, מאפים ומה לא.

890 שקלים ברשתות החשמל ניופאן אאוטלט וניופאן גורמה