ענבל אור: "יש לי ביצים של בת יענה; שימותו הקנאים"

יזמית הנדל"ן בראיון ל"ידיעות אחרונות": "מצבי מצוין, בכלל לא ביקשתי מימון בנקאי - זה בולשיט" ■ "אם אני רוצה משהו, לא משנה כמה הוא עולה - מגיע לי" ■ "יש אנשים שחולמים ומחכים לרגע שאכשל; ואני אומרת, חבר'ה - תתקדמו"

"בסופו של דבר, עם הצלחה אי אפשר להתווכח - אז שימותו הקנאים", כך אומרת מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור, בראיון ללימור ריחנה במגזין "זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות" שמתפרסם היום.

אור (קריאף לשעבר), 37, מתייחסת בראיון לביקורת שיש נגדה, על כך שהבנקים בישראל לא נותנים לה מימון. "מצבי מצוין, בכלל לא ביקשתי מימון בנקאי - זה בולשיט", היא אמרה.

באשר לביקורת שהיא בקשיים, שבאחד הפרויקטים שלה דיירים קיבלו את הדירה באיחור של 3 שנים ובעלות נוספת של כ-250 אלף שקל יותר מהמחיר המקורי, אור אמרה כי "יש קבלן שמוכר דירה והיא נשארת באותו מחיר? המע"מ התייקר ב-2% - זה לא אצל ענבל אור, זה במדינת ישראל".

ענבל אור מעידה על עצמה כאדם מאוד מאופק. "אני לא אדם צועק - גם בחדר לידה לא צעקתי, תמיד הייתי כזאת... אבל במותג 'ענבל אור' יותר קל להיכנס. יש אנשים שמאוד לא אוהבים אותי, אבל אחרי שמכירים אותי מבינים שאני לא מפלצת, שאני אדם רגיש עם אמפטיה לאנשים. זה מרגיז מאוד, אבל עוד חצי שעה אני אשכח מזה".

בראיון היא דיברה גם על עברה - בגיל 19 היא יצאה עם בן זוגה דאז לשחייה בים ואז קרתה הטרגדיה: "הוא טבע ואני ניצלתי. זהו. היינו אמורים להתחתן - זה משהו שאקח איתי עד המוות. אבל אחרי אסון כזה את מסתכלת מסביב ואומרת 'הכל שטויות'".

אור התייחסה גם לקווים המנחים אותה: "הבנתי שאם סוגרים לי את הדלת אני אכנס מהחלון. אם אני רוצה משהו, זה לא משנה כמה הוא עולה - מגיע לי".

על הטענות כי היא מושכת אש, אור אמרה כי "אני צעירה, מצליחה, נראית טוב, יש לי ביצים של בת יענה ואני מוכרת דירות בזול יותר מהמתחרים - אם הייתי מתחרה של ענבל אור, גם אני הייתי מתעצבנת. יש אנשים שחולמים ומחכים לרגע שאכשל; ואני אומרת, חבר'ה - תתקדמו".