חדשות 10 הופכת נשית בלבד: טלי מורנו במקום גיא זהר

זהר יפרוש מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 10 בתחילת ספטמבר בעקבות מעבר החברה לירושלים ■ תמר איש-שלום תמשיך להיות המגישה המרכזית

גיא זהר פורש מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 10 בתחילת ספטמבר, וטלי מורנו תיכנס לנעליו. ל"גלובס" נודע כי החלופה מתבצעת במקביל למעבר המהדורה המרכזית לשידור מירושלים.

זהר שידר פעם בשבוע לפחות ומילא את מקומה של תמר איש-שלום בהיעדרה. איש-שלום תמשיך להיות המגישה המרכזית של מהדורת חדשות 10 ב-4 מתוך 5 ימי החול של השבוע.

בכך תהפוך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 למהדורת החדשות היחידה בישראל המוגשת במהלך השבוע כולו על-ידי נשים, ולכך מצטרפת ההגשה של מורנו ביום שישי לצד אלון בן-דוד וההגשה של אושרת קוטלר את "מגזין" במוצ"ש.

זהר, מגיש "היום שהיה" בחברת החדשות של ערוץ 10, החל בהגשה של המהדורה לפחות פעם בשבוע במהלך השנה שעברה, עם עזיבתו של יעקב אילון את חברת החדשות. בספטמבר 2011 הוא התפטר בשידור חי מהגשת "השבוע", מגזין יום שישי של חדשות 10, לאור ההתנצלות בפני שלדון אדלסון שנכפתה על המערכת. הוא ימשיך להגיש את "היום שהיה".

ההחלטה להפסיק להגיש את המהדורה הייתה לבקשתו של זהר, לנוכח העובדה שתוכניתו "היום שהיה" ממשיכה להיות משודרת מגבעתיים, ושידור של שתי התוכניות יקשה עליו טכנית.

המעבר לירושלים הוא מתוקף החוק הקובע כי על חברות החדשות לשדר מהדורות מרכזיות מהבירה, וחדשות 10 מתכננת לשוב ולעמוד במחויבותה זו מ-1 בספטמבר, אז תשדר מאולפני הבירה.

מורנו שבה לערוץ 10 לפני למעלה מ-3 חודשים, על מנת להגיש את מגזין שישי החדש של חדשות 10 בעריכתה של טלי בן-עובדיה.

מחדשות 10 לא נמסרה תגובה.

את תגובת זהר לא ניתן היה להשיג.