צעצוע למטבח: מקלף ומרוקן ייעודי לתפוחי עץ - לשנה חדה יותר

מקלף מיוחד לראש השנה: גאדג'ט של chef'n, שהוא למעשה סכין לניקוי ליבת תפוחי עץ המשודרג עם מקלף

לכמה מקלפים זקוק הבן אדם במטבח הביתי? תלוי את מי שואלים. לדעתנו די במקלף טוב אחד, בעל להב קרמי, שאינו מחליד ומבטיח שמירה על חדות לזמן רב. אם תשאלו את מפתחי הצעצועים למטבח - או את המשווקים שגוזרים קופון על פיתוחים אלה - הם ימליצו על אין-ספור מקלפים ייעודיים כמעט לכל פרי וירק; ועכשיו גם מקלף מיוחד לראש השנה: גאדג'ט של chef'n, שהוא למעשה סכין לניקוי ליבת תפוחי עץ המשודרג עם מקלף. האביזר הזה נושא עמו הבטחה לסייע לא רק בקילוף התפוח לצורך טבילתו בדבש, אלא גם בריקון ליבתו להכנת תפוחי עץ ממולאים, מהקינוחים המוצדקים בסעודת החג.

רצינו, באמת רצינו להמליץ לכם על גאדג'ט טוב לחג, אולם המקלף מתקשה לקלף, וגם לריקון ליבת תפוחים יש גאדג'טים טובים יותר. להב המקלף אינו קרמי, אינו חד דיו, דרוש מאמץ ניכר להיעזר בו להסרת הקליפה, וידית האחיזה הארוכה מדי מקשה עוד יותר על המלאכה.

גם כמרוקן תפוחים הוא אינו יעיל: לא חד דיו, ומעוצב בזווית שאינה מתאימה לחדירה ישרה לליבת התפוח. בקיצור, גאדג'ט נחות, שפשוט לא עושה את העבודה. לריקון תפוחים אין מוצר המתאים יותר מאשר מקדחת הירקות והפירות וג'י דריל, פיתוח ישראלי אשר המלצנו עליו בעבר להכנת ממולאים מכל סוג וגודל. ואם אתם זקוקים גם למקלף חדש, עדיף לבחור באחד המקלפים הטובים של זיליס, של קיוסרה או של ארקוסטיל, המצטיינים בלהבים קרמיים חדים כתער ובהנדסת אנוש ידידותית למשתמש. 55 שקלים בחנויות היבואן Brass ברחוב אצ"ל 53 ראשון לציון, בנמל תל אביב, בכניסה לקיבוץ חורשים, בחנויות נוספות או באתר www.brassbrands.co.il