הטיפ היומי: חברה עם תוכנית מעודדת וחששות חדשים

יחס הסיכוי-סיכון של מניית MGM מאוזן. בעת פרסום הדוחות ישנה אפשרות ל"פיק" במניה

חברת MGM Resorts International נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של כ-8.7 מיליארד דולר. החברה מפעילה בתי מלון ובתי קזינו ב-19 אתרים שונים, שממוקמים בנבאדה, מיסיסיפי ומישיגן שבארה"ב, וכן במקאו.

אנחנו מעריכים שיחס הסיכוי-סיכון של מניית MGM מאוזן. בעת פרסום הדוחות ישנה אפשרות ל"פיק" במניה. זאת על רקע ציפיות נמוכות וההזדמנויות שגלומות בהפחתת העלויות. מנגד, ישנה השפעה שלילית של היצע החדרים באזור לאס וגאס, ושל המבנה ההוני הממונף של החברה.

בתחילת אוגוסט פרסמה חברת MGM את הדוחות הרבעוניים שלה לסיכום הרבעון השני של השנה. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) המתואם הגיע ל-596 מיליון דולר, בעוד ציפיות האנליסטים היו ל-578 מיליון דולר, ועל רקע תוצאות טובות מהפעילות במקאו ובלאס וגאס.

הפעילות באתר בלאס וגאס הניבה EBITDA רבעוני של 310 מיליון דולר - גבוה מהצפי שהיה ל-302 מיליון דולר, בזכות העובדה שההוצאות נוהלו היטב גם ברבעון השני.

במקאו נרשם EBITDA של 205 מיליון דולר - גבוה מהצפי שהיה ל-190 מיליון דולר. מנכ"ל MGM בסין אמר שהיקפי הפעילות היו טובים, ונרשמה עלייה של 34% בתחום ה-VIP לעומת הרבעון המקביל אשתקד. להערכתנו, החברה תתקשה להציג שיעורי צמיחה דומים בהמשך, מכיוון שברבעון השלישי בשנה שעברה החלה ההתרחבות הגדולה שלה בתחום ה-VIP.

בסך הכול התוכנית של MGM הקשורה להורדת העלויות שלה, מעודדת. יחד עם זאת, ישנם חששות חדשים, שנובעים מהיקפי פעילות המהמרים ומקצב ההתאוששות בלאס וגאס. לפיכך אנחנו נשארים בהמלצת "נייטרלי" על המניה.

אנו מעלים מעט את התחזיות שלנו לתוצאות MGM בהמשך, ובהתאם גם מעלים את מחיר היעד למניה, מרמה של 16.5 דולר ל-18 דולר - גבוה בכ-2% ממחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, מריל לינץ'

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם