"יערות הכרמל" בניחוח ירושלמי: תכירו את מלון "כרמים"

בסמוך לקיבוץ קריית ענבים בואך אבו-גוש, חנכה ישרוטל 155 חדרים וסוויטות, עם ספא המשתרע על שתי קומות ■ מלון הספא "כרמים", החבר החדש בקולקציה היוקרתית של רשת ישרוטל

חודשים ארוכים חיכינו לפתיחתו של מלון הספא "כרמים", החבר החדש בקולקציה היוקרתית של רשת ישרוטל. אחרי מלון "בראשית", שהותיר אותנו שמוטי לסת, רף הציפיות הרקיע שחקים. "כרמים" נועד להיות האח הצעיר והרענן של "יערות הכרמל" הוותיק.

בסמוך לקיבוץ קריית ענבים בואך אבו-גוש, חנכה ישרוטל 155 חדרים וסוויטות, עם ספא המשתרע על שתי קומות וכולל 23 חדרי טיפולים, סולריום, חדרי כושר, סאונות, ג'קוזי, חמאם טורקי, בריכת שחייה חיצונית ובריכה פנימית מקורה.

יש חידושים ב"כרמים": חנות יין עם הדרכות וטעימות לקהל, טיפולי וינו-תראפי בספא, המבוססים על חומרי טיפוח שעשויים מיין ומענבים, די.ג'יי בבר ועיצוב מודרני ססגוני, בשונה מ"יערות הכרמל" על ריהוט העץ הכבד שבו וגווני האדמה הכהים. אכן יש משהו מאוורר יותר ב"כרמים", קל יותר, ספורטיבי יותר. יחד עם זאת, יש בו כמה חוסרים שמעידים על כך שהקונספט שלו עדיין לא מגובש לחלוטין.

כך, למשל, במלון לא מוגשת ארוחת צהריים. התוצאה היא, שמי שמגיע לחופשת ספא, ומעוניין להירגע ולנוח, לקראת הצהריים מתחיל במסע חיפושים היכן לאכול. ליד הבריכה יש בר קטן עם כמה שולחנות, כריכים וסלטים, אך לא נוח לשבת בו, בעיקר בשל הרעש מהבריכה והנוכחות של נופשים בבגדי ים, שלא תמיד מעוררת תיאבון. בבר שבלובי יש תפריט קטן, שמתאים יותר למי שמחפש נשנוש. הפתרון הוא אחת המסעדות המזרחיות באבו גוש, או נסיעה של כחצי שעה לירושלים. אלא שיציאה מהמלון ונסיעה לאכול בחוץ מפרה את אווירת השלווה המתבקשת כל-כך במלונות ספא. מלבד חבלי לידה בתחום השירות והאוכל, ניתן לומר שב"כרמים" ניכרת המקצוענות המאפיינת את הסדרה היוקרתית של בתי המלון. מעט הידוק של הקונספט יציב אותו כאלטרנטיבה ראויה למתחרים.

קיבוץ קריית ענבים; החל מ-1780 שקלים לזוג, ללילה, באמצע השבוע, ע"ב לינה וארוחת בוקר. החל מ-1940 שקלים בסוף שבוע; טל' 1-800-800-808