תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הרשימה: כל מה שחשוב לעשות לפני שעוברים דירה

כמו זריקת טטנוס, כך גם מעבר דירה: אף אחד לא אוהב את זה, כל אחד חייב לעבור את זה (לפחות פעם בחיים) ■ כדי להגיע מחוסנים ליום המעבר הגורלי, להלן כמה פתרונות שיעזרו לכם להעביר את הדירה ואת הכאב במהירות

משכנתא נדלן רשישת דירה / צילום: shutterstock
משכנתא נדלן רשישת דירה / צילום: shutterstock

***הכתבה ממומנת בשיתוף בזק

למרות שרוב בני האדם עושים זאת מבחירה, קשה מאד לחשוב על אנשים שבאמת נהנים ממעבר דירה. נכון, המעבר הוא פתח לאינספור אפשרויות מרעננות, אבל יש לו תג מחיר גבוה - המעבר עצמו. לקפל, לסדר, לנקות, להחליט, לארגן, לשבור ולהתעצבן. קטן עלינו. כי למרות הכול - אין כמו בבית, ואם נגזר שהבית יהיה במקום אחר, עדיף שנגיע מוכנים.

פעם, אדם היה לוקח את משפחתו על הגב ועובר למערה אחרת. היום, חוץ מאלו שגרים בבית, עוברים איתנו גם ספקים/ארגונים/חברות/משרדי ממשלה המעניקים לנו שירותים. עבורם לא צריך מובילים. כיום, אפשר להעביר הכול דרך האינטרנט: זה הרבה יותר מהיר, והרבה פחות מעצבן. הנה כמה פתרונות שיעזרו לכם להקל על יום מעבר הדירה:

שינוי כתובת במשרד הפנים: אתם עוברים דירה ומשום מה משרד הפנים רוצה לדעת מזה. כנסו לאתר המשרד, ובלי לשלם אגרה מלאו את טופס מקום המגורים חדש. תחסכו זמן, כסף ואת התענוג שבהגעה למשרד הפנים.

בקשה לתו חניה: אם לא החלטתם להשאיר את הרכב לשכנים, מעבר דירה אומר לחלקנו גם תו חניה חדש. כנסו לאתר העיריה, מלאו את הטופס, ושליח יגיע אליכם הביתה עם תו החניה - בחינם! (רק אל תשכחו להגיד לו לאיזה בית להגיע).

דיווח קריאת מונה: כנסו לאתר חברת החשמל, מלאו את הפרטים, את המספרים הקטנים שעל המונה וסמנו לעצמכם עוד וי.

אינטרנט: בלי אינטרנט אין חיים. לכן, כדאי שבדירה החדשה יחכה לכם כבר חיבור אינטרנט מוכן לשימוש. חברות תשתית האינטרנט מציעות מעבר קל יותר, אם רק נודיע להן מראש על כך. לדוגמה, באתר בזק תוכלו למלא אתהפרטים המלאים של מעבר הדירה, לקבוע שעת התקנה ע"י טכנאי על פי לוח הזמנים הנוח לכם, וליהנות מהטבות מיוחדות (לדוגמה, חודש חינם בתשתית האינטרנט, בביטוח הדירה, ועוד). אם תקפידו לטפל מראש בחיבור לאינטרנט, תוכלו לשתף את החברים בחוויית המעבר המלאה.

הגיע הזמן להתחבר לאינטרנט של בזק. לחצו כאן לקבלת חודש חינם.

קופת חולים: מעבר הדירה עלול לגרום לכם כאבי ראש, אז כדאי שתבואו מוכנים. באתר קופות החולים תוכלו למלא את הפרטים שלכם ושל בני משפחתכם, ושיהיה לבריאות.

טלוויזיה: במקום לראות טלוויזיה, הכנסו לאינטרנט. באתר יס, למשל, תוכלו למלא טפסים בקלות, לקבוע מתי נוח לכם לקבל את הטכנאי, ואפילו לקבל צ'ופר ניחומים לכבוד המעבר.

ויש עוד: ביטוח, דואר, סניף בנק, טלפון קווי, גז, ארנונה... במעבר דירה אין סוף להפתעות. כדאי שתבואו מוכנים.

הגיע הזמן להתחבר לאינטרנט של בזק. לחצו כאן לקבלת חודש חינם.