השכר החדש של רונאלדו בריאל מדריד: 17 מיליון אירו בעונה

מדובר על שכר נטו, לפני בונוסים, שיהפוך את הפורטוגלי לכדורגלן המרוויח בעולם - לפני ליונל מסי, גארת בייל וזלאטן איברהימוביץ'

אחרי שרכשה הקיץ את גארת בייל מטוטנהאם תמורת כ-100 מיליון אירו, בהעברת שיא בתולדות הכדורגל האירופי שניפצה את השיא שרשמה ב-2009, עת קנתה את כריסטיאנו רונאלדו תמורת 94 מיליון אירו ממנצ'סטר יונייטד - ריאל מדריד דואגת לשמור על היררכיה ברורה בסנטיאגו ברנבאו.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן להעניק לרונאלדו חוזה חדש: הכוכב הפורטוגלי חתם היום (א') רשמית על שדרוג תנאיו במועדון, במסגרתו תוארך העסקתו בשלוש עונות נוספות - עד 2018. על-פי דיווח בעיתון הספרדי "מארקה", שכר הבסיס החדש שלו יעמוד על 17 מיליון אירו נטו בעונה, לפני בונוסים שונים.

בכך, יהפוך רונאלדו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם הכדורגל. הוא יקדים את כוכב ברצלונה, ליונל מסי, שחתם בפברואר האחרון על חוזה משודרג בשווי של כ-13 מיליון אירו נטו בעונה במדי אלופת ספרד, ועוד 3 מיליון אירו בבונוסים שונים; וגם את זלאטן איברהימוביץ', כוכבה השבדי של פריז סן-ז'רמן הצרפתית, שמקבל כ-14 מיליון אירו בשנה בעיר האורות, לפני בונוסים. לפי הפרסומים, שכרו החדש של רונאלדו יהיה כפול מזה שיקבל גארת בייל בריאל מדריד.

החדשות האחרונות מהוות בשורה לא טובה למנצ'סטר יונייטד, שחלמה להחזיר את רונאלדו לאולד טראפורד. מאז הצטרף לריאל, כבש רונאלדו 203 שערים ב-203 הופעות בכל המפעלים במדי המועדון.

לאחרונה קבע מגזין "פורבס" כי הכנסותיו הכוללות של רונאלדו בשנה שהסתיימה ביוני 2013, כולל כאלו שהושגו מחוץ למגרש (מהסכמים מסחריים ופרסומיים שונים), הסתכמו ב-44 מיליון דולר (כ-33 מיליון אירו), מעט יותר משל מסי (41.3 מיליון דולר).