רייטינג שבועי: המשדרים על מלחמת יום כיפור בראש הטבלה

הסרט "האם ניצחנו? 40 שנה למלחמת יום כיפור", ששודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת, רשם 24.3% צפייה ■ 25.5% לשעשועון "בטוח או ביטוח" של קשת

יום הכיפורים וציון 40 שנה למלחמת יום הכיפורים הפכו את עיקר משדרי השבוע לתוכניות תעודה, מה שלא בהכרח הבריח קהל. מתברר כי בניגוד למה שנוהגים לומר עליו, הקהל הישראלי אינו רק חסיד של ריאליטי, ואמנם מדדי הרייטינג אינם מגיעים לרף של אותו הז'אנר, אך הם עדיין גבוהים ומראים עניין ציבורי רב.

תעודת בגרות מגיעה לא רק לקהל הישראלי אלא גם לזכיינית ערוץ 2 רשת, עם השידור של הסרט "האם ניצחנו? 40 שנה למלחמת יום כיפור" של יעל לביא. 24.3% הצפייה שהשיג הסרט, שבעיקרו מציג אויבים לשעבר המביאים בפני המצלמה את הצד שלהם במלחמה באין מפריע ובערבית, הם לא דבר של מה בכך ובהחלט דורשים אומץ רב.

להבדיל, גם העובדה ש"עבודה ערבית" - דרמה ישראלית דוברת ערבית של קשת - משיגה 20.7% ללא מקפצת "האח הגדול", מרשימה. היום תגיע התוכנית לסיום עונתה הרביעית, לקראת עליית "הכוכב הבא" בשבוע הבא. על כן צפינו השבוע בסרט "ריטה יהאן פרוז", שחלק ניכר ממנו גם כן התנהל בשפה הפרסית, שהאוזן הישראלית אינה מורגלת בה, ולמרות זאת הוא הגיע ל-20.4%.

שאלת נתוני הצפייה של "הכוכב הבא" מעניינת, לאור העובדה שהתוכנית עולה בתקופת החגים המתאפיינת בצפייה נמוכה, ושפריצת ההכנה שלה לשידור, שנמשכה 9 דקות, הגיעה ל-23.9% צפייה (לא נמדד).

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 היא התוכנית השלישית הנצפית השבוע, עם 22.3% צפייה. חדשות השבת עם 19.7% צפייה.

את צמרת הטבלה כובש השעשועון של קשת "בטוח או ביטוח", המיועד בעיקר לצורכי יצוא, עם 25.5% צפייה.

רייטינג
 רייטינג