ערוצי i24News יופצו בעולם על פלטפורמת הלוויינים של סאטלינק

ערוצי i24News הושקו ב-17 ליולי 2013 ומשדרים בשידור חי חדשות לאורך היום

סאטלינק, חברת-בת של יורוקום, נבחרה על-ידי רשת החדשות הבינלאומית i24News להפיץ לעולם את 3 ערוצי החדשות באנגלית, ערבית וצרפתית.

הערוצים יופצו על גבי פלטפורמת הלוויינים והסיבים הגלובלית של סאטלינק לאירופה, אסיה ואפריקה, ויקבלו שירותים נוספים מסאטלינק הכוללים: שירותי הפקות, ניידות שידור, תיאום שידורים מזדמנים, שירותי קשבות וסיבים אופטיים לבנייני האו"ם בניו-יורק, עזה ורמאללה.

ערוצי i24News הושקו ב-17 ליולי 2013 ומשדרים בשידור חי חדשות לאורך היום. i24News משדר 3 ערוצים שונים בשפות שונות ומופץ לאירופה ולמזרח התיכון על גבי לוויין הוט בירד, ואסטרה לחבילה canal plus, לצפון אפריקה על לוויין ses4 לחבילת CanalSat Afrique ולאסיה על לוויין אסיהסאט 5.

ערוצי החדשות של i24News יצטרפו לערוצי שידור בינלאומיים בתחום החדשות להם סאטלינק מעניקה שירותי שידור, תמסורת והפצה כדוגמת רויטרס, AP Euronews ו-France 24.

פרנק מלול, מנכ"ל i24News, מסר בתגובה: "חיפשנו ספק בעל יכולות הפצה גלובליות ושותף שיפיץ את השידורים באיכות גבוהה לקהל גלובלי. בסאטלינק מצאנו שותף להסתכלות נקודת מבט רעננה על העולם, שמסתכל מעבר לכותרות ומביא עיתונות בלתי מתפשרת לחקור פרספקטיבות שונות על העולם. עם תמיכת סאטלינק, הטכנולוגיה המתקדמת והפצה גלובלית אנו מצפים לקבוע סטנדרטים חדשים וציפיות בשידורי חדשות".

דויד הוכנר, מנכ"ל סאטלינק תקשורת, מסר: "אנו שמחים וגאים לקחת חלק בשיגור ערוצי החדשות הבינלאומיים i24News. אנו מחויבים להפצה באיכות הגבוהה ביותר דרך פלטפורמת הלוויינים והסיבים העולמית של סאטלינק, המגובה בידע וניסיון שלנו בהפקה והעברת חדשות על גבי האינטרנט לכל מכשיר 24/7. אנו מצפים להמשך שיתוף-פעולה פורה ושותפות עם i24news".