יאיר לפיד הגיע לפגישה במערכת "ישראל היום"

שר האוצר נחשב למקורב לעיתון המתחרה, "ידיעות אחרונות", שם כתב טור במשך שנים ■ מוקדם יותר השנה נפגש לפיד עם בעלי "ישראל היום", שלדון אדלסון

שר האוצר יאיר לפיד הגיע למפגש במערכת העיתון "ישראל היום", שבמסגרתו נועד ביחידות עם עורך העיתון עמוס רגב. ל"גלובס" נודע כי בסמוך לערב החג התקיים מפגש נוסף שבו נכחו עורכיו הבכירים של העיתון.

היחסים בין לפיד, שנחשב למקורב לעיתון המתחרה "ידיעות אחרונות" (שם כתב במשך שנים), לבין עיתונו של שלדון אדלסון, נחשבו במשך תקופה ארוכה למתוחים. בעבר כינה לפיד את העיתון "ביטאון של ראש הממשלה", ובראשית כהונתו כשר אוצר לא זכה לסיקור מחמיא בעיתון, זאת בעיקר בשל העובדה שנתפס כאיום פוליטי על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במאי השנה דיווח האתר "אל מוניטור" כי לפיד נפגש עם בעלי העיתון המיליארדר שלדון אדלסון, וציין כי בסמוך לפגישה הזו זכה שר האוצר לשינוי בגישה כלפיו, במסגרת סיקור של דיון בהשתתפותו בוועדת הכספים של הכנסת. לפיד לא הסביר מאז מדוע פגש באדלסון.

פגישה לא לציטוט

הפגישה האחרונה נערכה כאמור בשבוע שעבר במערכת העיתון, והוגדרה כחלק משורת מפגשים שעושה לפיד בכלי תקשורת שונים בימים אלה. הפגישה הוגדרה כפגישה שלא לציטוט, ועל-פי נוכחים בה היא הייתה קורקטית ונינוחה.

ב"ישראל היום" ובלשכתו של לפיד סירבו להגיב לידיעה.