באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב המרכז הבינתחומי בהרצליה

היקף הפרסום של המרכז הבינתחומי עמד בשנה החולפת על 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בחלק מסבב של תקציבי פרסום בתחום ההשכלה הגבוהה

נמשך הסבב בתקציבי המוסדות להשכלה גבוהה: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של המרכז הבינתחומי הרצליה עובר למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

התקציב עובר לאחר שאדלר-חומסקי, המשרד שטיפל בתקציב מאז 2007, בחר לוותר עליו לצורך תקציב הפרסום של המכללה למינהל, הנחשב לא רק ליוקרתי ביותר מבין תקציבי מוסדות ההשכלה הגבוהה, אלא גם לגדול ביותר מבחינת השקעה כספית.

באומן דווקא נחשב עד לאחרונה למועמד מובהק להתמודדות על תקציב המכללה למינהל. בשוק העריכו כי תקציב זה צפוי לצאת למכרז בחודשים הקרובים, על רקע אי-שביעות-רצון שהייתה למכללה מהעבודה המשותפת עם מקאן-אריקסון - המשרד שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

שלא לייחוס סיפרו גורמים בענף כי באומן ויהושע TBWA נחשבו למתמודדים ודאיים במכרז אם יפורסם - אך בסופו של דבר הוחלט, להפתעת השוק, להתקשר עם אדלר-חומסקי ללא מכרז, זאת למרות שנהוג בדרך-כלל במכללות בסדר גודל כזה לערוך מכרז.

על-פי הערכות, מה ששימש כזרז להחלפת משרד הפרסום היו שינויים פרסונליים במכללה - המרכזי שבהם הוא מינויו של רון גוטלר לתפקיד יו"ר המסלול האקדמי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המרכז הבינתחומי עמד בשנה החולפת על 2 מיליון דולר במחירי מחירון.

אחד הקמפיינים הבולטים שיצר אדלר-חומסקי עבור המרכז הבינתחומי נשא את הסיסמא "עיין. ערך. מצוינות". באמצעות הקמפיין הציג הבינתחומי סיפורים אישיים של סטודנטים, בוגרים וחברי סגל נבחרים, המייצגים כל אחד בתחומו מצוינות אישית. בין האישים בהם התמקד הקמפיין נמנים פרופ' אהרן ברק, חבר הכנסת יואל חסון והג'ודוקא גד זאבי.