רייטינג של חגים: אף תוכנית לא השיגה יותר מ-30% צפייה

"הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת מצליחה לשמור על נתונים גבוהים גם לאחר שידור התוכנית השנייה, שהגיעה ל-29.5% צפייה

"הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת מצליחה לשמור על נתונים גבוהים גם לאחר שידור התוכנית השנייה השבוע, שהגיעה ל-29.5% רייטינג (למרות השידור בחול המועד, שבו סף הצפייה נמוך יחסית).

מעניין יהיה לראות מה יקרה לתוכנית עם המעבר היום (א') לשידור של פעמיים בשבוע, ובמיוחד לבדוק אם השימוש באפליקציה ירתק את הצופים אל המסך ויצליח לנפץ את המבנה הטבעי של תוכניות ריאליטי בישראל, שבמסגרתו חלה ירידה הדרגתית בצפייה אחרי ההשקה.

פרט למופע הכישרונות, את קשת מייצגות בעשירייה הנצפית של השבוע 5 תוכניות (שתיים מהן של "סברי מרנן").

נתוני מוצ"ש סימנו את תום תקופת החגים.

"דייט בחשיכה" של רשת שבה אל המסך בפרק בהשתתפותו של המנחה ירון ברובינסקי כמתמודד. התוכנית השיגה נתון גבוה בכ-10% מנתון השקת העונה הקודמת - 25%.

ממול, הנחה ברובינסקי את טקס פרסי אופיר בערוץ 10 והגיע ל-7.7% צפייה - נתון גבוה בהתחשב בשיממונו של הטקס, שעסק בסרטים שרוב הציבור לא ראה.

בשל החג, מבין תוכניות הזכיינית רשת, רק תוכנית השידוכים והראיון עם שירי מימון (16.2%) ששימש כפרומו ל"אקס פקטור", נכנסו לרשימת 10 התוכניות הנצפות של השבוע.

חדשות השבת של ערוץ 2 עמדו על 21.9% צפייה, לעומת 8.1% למגזין של אושרת קוטלר בערוץ 10.

"יומן" עם אילה חסון, המשודרת בערוץ 1, הגיעה לנתון מרשים של 7.5% צפייה, כמחצית מנתוני "אולפן שישי" - 16.1% צפייה. 5.2% צפייה ל"שישי" של חדשות ערוץ 10.

רייטינג
 רייטינג