פרויקט חדש ביפו: דירות 2.5 חדרים ב-1.6 מיליון שקל

אקרו נדל"ן חתמה על הסכם אופציה לרכוש מגרש בשטח 8 דונם בשווי כ-92 מיליון שקל

ההתפתחות הנדל"נית של יפו ממשיכה לייצר עסקאות קרקע ופרויקטים חדשים למגורים. חברת אקרו נדל"ן של צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי מקדמת פרויקט חדש בקצה המערבי של דרך סלמה ביפו. החברה חתמה על אופציה לרכישת קרקע בת כ-8 דונם עליה היא מתעתדת להקים פרויקט מגורים שיכלול 131 דירות בשישה בניינים בני שש קומות מעל חניון תת קרקעי.

את האופציה רכשה החברה משתי חברות שהחזיקו בשני חלקים של הקרקע המדוברת, חברת יובלים וחברת לני גרופ. האופציה נרכשה בעבור כ-5 מיליון שקל והיא מאפשרת לחברה לשווק את הדירות במתחם במהלך 7 החודשים הקרובים. היקף עלות הקרקע של המתחם כולו על פי ההסכם שנחתם עומד על כ-92 מיליון שקל וההיקף הכספי של בניית הפרויקט המתוכנן עומד על כ-260 מיליון שקל. נכון להיום קיימת תב"ע מאושרת על המגרש ובקשה להיתר חפירה ודיפון כמו גם היתר בנייה כבר הוגשה לעיריית תל אביב-יפו. הפרויקט תוכנן על ידי משרד אבנר ישר.

מלבד התוכנית לפרויקט המגורים המתוכנן קיימים על המגרש גם ארבעה בניינים המיועדים לשימור. בכוונת אנשי אקרו נדל"ן לשמר ולשפץ את כולם כאשר שלושה מהם יהיו לייעוד מסחרי בהיקף כולל של כ-600 מ"ר ומבנה נוסף בשטח כ-430 מ"ר שייך לעירייה וייעודו הציבורי טרם נקבע.

החברה החלה לשווק את הפרויקט, "NOYA" שמו, בימים אלו במחירים שבין כ-1.6 מיליון שקל לדירות 2.5 חדרים, כ-1.7 מיליון שקל לדירות 3 חדרים ועד כ-4 מיליון שקל לדירות הפנטהאוז. על פי התכנון הקיים, רוב הדירות בפרויקט צפויות להיות דירות קטנות בין 2.5 ל-3 חדרים בשטחים שבין 60 מ"ר ל-80 מ"ר.

חשוב לציין שבשלב זה מדובר בהסכם אופציה לרכישת הקרקע בלבד. שיווק הפרויקט כעת נעשה בדומה לגיבוש קבוצת רכישה על המגרש. בחברה ציינו היום כי נחתם כבר הסכם ביצוע עם חברת אורתם סהר וכי מחירי השיווק של הדירות הם המחירים הסופיים. עוד ציינו בחברה שרכישת המגרש איננה מוטלת בספק וכי הצורה בה בחרו לפעול נובעת בין היתר משיקולי מימון.

אילן קפון, מבעלי אקרו נדל"ן אמר היום כי "האבולוציה של העיר תל אביב-יפו יוצרת בשנים האחרונות הזדמנות נדירה לקחת חלק בהתחדשות האורבנית של יפו, באזור הגובל בסיטי של תל אביב שהפך לאופנתי, מושך אליו מעצבים, אנשי תרבות, מובילי דעת קהל ומייצר הזדמנות נדל"ן אטרקטיבית. פרויקטNOYA פונה לאוכלוסייה שרוצה לגור הכי קרוב שאפשר לכל אזורי הבילוי, התרבות והעסקים של תל אביב-יפו, בסמוך לים, למתחם התחנה ולשוק הפשפשים".