אב ל-8 זכה ב-26 מיליון שקל בלוטו: "הכסף לא מסנוור אותי"

הזוכה: "אפתח תוכניות חיסכון לכל ילדיי, שתהיה להם היכולת להתרכז בלימודים, ושיוכלו לרכוש דירות. אעזור גם להורים שלי ואתן מעשר לאנשים נזקקים"

אב ל-8 ילדים מאזור המרכז הוא הזוכה היחיד ב-26 מיליון שקל בלוטו. הזוכה הגיע היום (ג') לבית מפעל הפיס וסיפר כי כמעט איבד הטופס הזוכה: "לאחר שאתמול התברר לי שאני הזוכה המאושר, השארתי מהתרגשות את הטופס בכיס מכנסיי יחד עם מסמכים אחרים, וכשהוצאתי את אחד המסמכים, טופס הלוטו נפל מהכיס, ומיד הבחנתי בכך למזלי".

הזוכה, גבר בשנות ה-40, עצמאי תושב מרכז הארץ, אמר כי "אתמול סיפרתי לאשתי על הזכייה, והחלטנו להשאיר את זה בינינו ולא לספר לאיש".

כשנשאל על-ידי אנשי מפעל הפיס מה יעשה עם הכסף, השיב: "שאלה מיותרת - אפתח תוכניות חיסכון לכל ילדיי, שתהיה להם היכולת להתרכז בלימודים, ושהם יוכלו לרכוש דירות. אני מתכוון לעזור גם להורים שלי ולתת מעשר לאנשים נזקקים". הזוכה הוסיף: "אמשיך לעבוד כרגיל, הכסף לא מסנוור אותי".

הזוכה סיפר כי הוא נוהג להשתתף בהגרלות הלוטו מעת לעת. "הייתה לי הרגשה טובה לאחר החגים, הלכתי לדוכן הקרוב לביתי ושלחתי טופס ב-64 שקל, ואכן, משמיים שלחו לי מתנה נפלאה", אמר.