החליקה על גבינה בשופרסל - ותפוצה בכ-100 אלף שקל

ל', ניצולת שואה בת 84, נכנסה באוגוסט 2009 לסניף שופרסל הקרוב לביתה ■ בשל גבינה שנפלה על רצפת הסניף, החליקה ל' ונפגעה בשורש כף-היד

ל', ניצולת שואה בת 84, נכנסה בתחילת חודש אוגוסט 2009 לקניות בסניף שופרסל הקרוב לביתה. לפתע, בשל גבינה שנפלה על רצפת הסניף, החליקה ל' ונפגעה בשורש כף-היד.

בעקבות נזקיה עקב התאונה הגישה ל', באמצעות עורכי הדין רפאל אלמוג ורן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג - שפירא, תביעה כנגד רשת שופרסל וחברת הביטוח שלה.

בשבוע שעבר ניתן פסק דינו של בית משפט השלום בתל-אביב, אשר קיבל את תביעתה של ל'. בית המשפט קבע כי שופרסל התרשלה בכך שלא טיפלה במפגע אשר גרם להחלקתה של התובעת.

לדברי בית המשפט, כאשר נמצאים שאריות של גבינה או חלב על רצפת המרכול, מדובר בסיכון בלתי סביר שעל עובדי הרשת לסלקו. במקרה של ל', רשת שופרסל אף לא ביצעה בירור של המקרה מול עובדי הניקיון, ואף לא הוכיחו בבית המשפט כמה עובדי ניקיון עבדו במועד התאונה.

יצוין כי לתאונה היה עד סגן מנהל הסניף הרלבנטי, אך משום מה בחרה שופרסל שלא להביאו לעדות בבית המשפט. מכך קבע בית המשפט כי משנמנעה שופרסל מלהציג ראיות שיכלו לתמוך בטענותיה, יש בכך בכדי לבסס את טענותיה של ל'.

בשורה התחתונה, בית המשפט קיבל את התביעה ופסק לל' פיצוי, אשר בתוספת להחזר הוצאות ושכר-טרחת עורך דין, מגיע לסכום של כ-100 אלף שקל.