זמן לקנות טבע?

מבין הישראליות ה"כבדות" יותר שנסחרות גם בוול סטריט ניתן לראות סימנים מעודדים ראשונים על הגרף של טבע

המשקיעים בעולם די למדו להתעלם מדרמות שמעסיקות בעיקר פוליטיקאים ותקשורת כך שהשיתוק הזמני והחלקי של הממשל האמריקני לא עורר בהלה. אם נזכור שאנחנו נמצאים בחודש אוקטובר, הנחשב כחודש מאיים, אפשר לאמר שבינתיים אנחנו בסדר. ירידות באוקטובר הן ההזדמנות של נובמבר. גם תל אביב 25 ממשיך לשמר את הסיכוי לעליה עליו כתבנו בשבוע שעבר. מכיוון שהשוק המקומי לא ניתן לפילוח משמעותי של סקטורים וכו', אזי הדרך להרוויח משוק עולה היא או על ידי השקעה בת"א 25 עצמו / נגזרות על המדד, או על ידי בחירת מניות ספציפיות.

מבין הישראליות ה"כבדות" יותר שנסחרות גם בוול סטריט ניתן לראות סימנים מעודדים ראשונים על הגרף של טבע . נראה שיש למניה תמיכה ושהקונים מגיעים. מי שעדיין אוהד של המניה, יכול לחשוב על החזקתה לפחות כמשקלה במדד ת"א 25.

לגבי מלאנוקס דעתנו הטכנית חלוקה. מצד אחד המהלך מעל 40 דולר והממוצע ל-50 יום הוא סימן חיובי. מצד שני, יש התנגדות קרובה באזור ה-44-45 דולר. מי שרוצה יכול לנסות רכש מעל 40 דולר עם הגנה או אופציית PUT מתחת ל-40 דולר.

איזיצ'יפ יכולה להנות מהתמיכה הכפולה ב-22 דולר. אבל יש לה התנגדות חזקה מאוד ב-27.5-28 דולר ולא ברור מי תכריע בסופו של דבר. אנחנו בוחרים לא להתעסק עם מניה קופצנית זו, לפחות לעת עתה.

אינטל קניה טובה

ביחס לארה"ב ראוי להזכיר (נתייחס לעניין בהרחבה בטור קניון המניות הקרוב) שהחודשים נובמבר-ינואר נחשבים לחודשים הטובים ביותר של השנה. לפיכך, זה הזמן להצטייד במניות שיש להן הרבה מקום לעליה. בטור קניון המניות נתייחס למניות קטנות. אבל גם מניה כמו אינטל , במצבה הטכני הנוכחי, יכולה לעשות את העבודה. יש לה תמיכה משמעותית מעל 22.3 דולר עם סיכוי נמוך שתרד מתחתיה. אם תעלה מעל 23.5 דולר, יתחיל מהלך עליה משמעותי. זהו התרחיש הסביר.

בעוד אנחנו מחכים לדו"ח של אלקואה בטרם נחליט ביחס להמשך אחזקתה, שמנו עיין על Xהמניה מפתחת מגמת עליה עם תמיכה צפויה כבר ב-21 דולר. יש לה בסיס תמיכה טוב ב-19.5 דולר כך שהיחס סיכוי-סיכון הוא טוב.

זיו סגל, מנכ"ל משותף וראש תחום פיננסים בחברת BePlusDo-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון ואסטרטג ההשקעות של קרן הגידור Green Ocean. ziv@beplusdo.co.il אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.