אכזבה לערוץ 10: הריאליטי "הכפר" רשם רייטינג של 10.5%

"אבודים" עם צופית גרנט, המשודרת ע"י רשת, פתחה חזק את העונה עם 25.9%

שבוע לא פשוט עבר על ערוץ 10, כשניסיון נוסף שלו להציב אלטרנטיבה לזכייניות ערוץ 2 כשל. אחרי שני פרקים בלבד אפשר כבר לקבוע ש"הכפר", תוכנית הריאליטי השאפתנית, איכזבה עם ממוצע צפייה של 10.5% רייטינג בלבד. בפרק הבכורה של התוכנית הביסה רשת את ערוץ 10 עם העונה החדשה של "אבודים", שהגיעה ל-25.9% צפייה.

תוכניתה של צופית גרנט היא הנצפית ביותר של רשת השבוע. גוברים עליה רק שני משדרי "הכוכב הבא" של קשת. ריאליטי הכישרונות מגשים את הפוטנציאל שלו עם קץ החגים ומחזיר את המסך הישראלי אל נתונים של 37% צפייה. התוכנית ששודרה ביום שלישי נסוגה מעט ועומדת על 33% צפייה.

"מה אתם הייתם עושים" עם חיים הכט שבה אף היא אל המסך ועמדה על 25.8% (נתון דומה לזה של "אבודים", אשר פורטת אף היא על נימים דומים אצל הצופה). גם דן שילון שב עם מעגלו לעונה שנייה בסיבוב זה, ושובץ ביום רביעי. המהלך הביא לעלייה יחסית בצפייה בתוכנית שהגיעה ל-23.4%.

נתון רייטינג מוצלח ביותר לחדשות השבת של ערוץ 2 עם דנה ויס - 23.4% צפייה. זאת מול 8.4% צפייה לאושרת קוטלר בחדשות 10 ו-5% לחתן פרס ישראל יעקב אחימאיר בערוץ 1 עם "רואים עולם". בזירת יום שישי, "אולפן שישי" של דני קושמרו עם 17.4%, אילה חסון יציבה עם 6.5% צפייה ואילו "שישי" בערוץ 10 עומד על 5.3% סבירים. ממוצע הצפייה השבועי של המהדורה המרכזית של חדשות 2 עומד על 23.1% לעומת חדשות 10, שמסמנת עלייה הדרגתית בממוצע הצפייה ל-9.7% צפייה, בין היתר בשל מהדורות ששילבו מקבץ פרסומות אחד בלבד, אך לא מעט גם בזכות סדרת הכתבות על היורדים הצעירים שגררה עניין רב.

רייטינג
 רייטינג

קרב האיגרוף ששודר אמש בערוץ 9 הצליח לרשום רייטינג של 4.8%.