יו פון: חיתולי האגיס ב-10 שקלים - בלעדית ללקוחות החברה

חברת הסלולר מעמיקה את הקשר עם רשתות מגה ■ במסגרת המהלך, בכל שבוע יוצע מוצר מוביל במחירי רצפה ברשת מגה, באופן בלעדי ללקוחות יו פון

חברת הסלולר YouPhone מעמיקה את הקשר עם רשתות מגה ומנצלת את הפלטפורמה הייחודית שלה מעצם השתייכותה לקבוצה הקמעונאית, עם מהלך חדש לפיו בכל שבוע יוצא מוצר מוביל במחירי רצפה באופן בלעדי ללקוחות YouPhone.

השבוע, למשל, יוכלו הלקוחות לרכוש חבילת חיתולי האגיס ב-10 שקלים. המבצעים הללו יוצעו בלעדית ללקוחות הסלולר המונים יותר מ-50,000 לקוחות כיום, והם נבדלים ממבצעי מועדון YOU שמציעה הרשת.

אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone, מגדיר את החברה כ"שומר הסף של התחרות בשוק הסלולר. אנו היחידים שיכולים לשמור על רמת מחירים נמוכה לאורך זמן. החיבור לעולם הקמעונאות מאפשר לנו לתת הטבות ייחודיות עם ערך צרכני מהותי".

לפי ההבטחה, המחירים של מוצרי המבצע יהיו "חסרי תקדים שטרם נראו בעבר", ויכללו מוצרים פופולריים ויומיומיים ממגוון קטגוריות, כגון מזון, פארם, טואלטיקה ועוד.

המבצע הראשון כאמור כולל חבילת חיתולי האגיס ב-10 שקלים (מוגבל למוצר אחד ללקוח) - המחיר הנמוך ביותר שהוצמד למוצר זה.

החיבור לרשת הקמעונאית אליה משתייכת YouPhone הוצג כמהלך ייחודי כבר ביום הראשון להשקת החברה, כשהרעיון הוא שלקוחות YouPhone מקבלים זיכוי מהחשבון הסלולרי בהתאם לקניות במגה או לתדלוק בתחנות דור-אלון. עד כמה החיבור הזה מתממש בפועל? בחברה מדגישים שביעות-רצון מהמהלך.

ההטבות שיינתנו במסגרת המבצעים ניתנות למימוש בסניפי מגה באמצעות שליחת הודעת SMS עם המילה "הטבה" למספר המופיע על גבי השילוט בסניף והצגת קוד הקופון האישי בקופה.

במקביל ממשיכה YouPhone במבצע 39 שקל בחודש למצטרפים חדשים למשך 4 חדשים למסלול הכול כלול. בתום התקופה המחיר יעמוד על 79 שקל לאחר מכן.