ANONA TV: מיזם טלוויזיה חדש ב-99 שקל לחודש

מיזם הטלוויזיה החדש של היזמים שרון מלכיאל ודני מגן ישלב מקלט עידן פלוס בתוספת ערוצי תוכן ייחודיים של אפליקציות כמו יוטיוב ופייסבוק וכן משחקים

מיזם טלוויזיה חדש נרקם בימים אלה בראשות היזמים שרון מלכיאל ודני מגן. מדובר במיזם תוכן חדש שישווק פתרון ייחודי לעולם הטלוויזיה שבו ישולב מקלט עידן פלוס, בתוספת ערוצי תוכן ייחודיים של אפליקציות כמו יוטיוב ופייסבוק, וכן משחקים, שכולם ישולבו בתוך ממיר ייעודי שיתחבר לטלוויזיה.

המיזם החדש, ANONA TV, החל בגיוס כספים, כאשר מאחוריו עומד משקיע שאת שמו מבקשים כרגע המשקיעים לא לחשוף. המיזם פנה לאנשי עסקים וליזמים והציע להם לרכוש יחידת השקעה במיזם בהיקף של 70 אלף דולר. נציין כי זהו לא הניסיון הראשון של אנונה להשיק את המיזם.

במצגת החברה למשקיעים נכתב כי החזון של ANONA TV הוא ליצור חוויה חדשה של טלוויזיה רב-ערוצית המבוססת על פלטפורמת אינטרנט, עם תוכן איכותי המספק ערוצי טלוויזיה, רשתות חברתיות ויכולות אינטראקטיביות - כל זאת במחיר של 99 שקל לחודש.

החברה הסבירה את יתרונות המוצר שלה, שהם ניהול וצפייה בהקלטות מכל מכשיר טלפון, טאבלט ומכל מקום בבית ומחוץ לבית דרך ממיר איכותי בעל טכנולוגיה מהפכנית, שיופעל באמצעות שלט מתקדם המשמש גם מקלדת. כמו כן, אפליקציה ייחודית מאפשרת שליטה מלאה באמצעות הסמארטפון.

הממיר מצויד בממשק המותאם לטאבלט וטלפון המאפשר העברת שידור בין המסכים, סטרימר HD חכם, ספריית VOD, יוטיוב, פייסבוק על מסך הטלוויזיה, 1,000 ערוצי רדיו מהעולם, הקלטות פרטיות בענן, משחקי רשת מרובי משתמשים, התקנה פשוטה ללא צורך בטכנאי - וכל זאת כאמור בעלות של עד 99 שקל לחודש.

אחת האופציות שהמיזם בוחן הוא שימוש בפלטפורמה הטלוויזיונית של היזם דב מורן, קומיגו.

בשיחה עם "גלובס" מסר מלכיאל כי בתוך חודש-חודש וחצי המיזם יחל בניסוי משתמשים. הוא הסביר כי מדובר במיזם שמטרתו היא להביא טלוויזיה אחרת במחיר תחרותי, שלא יהיה בה תוכן כמו בטלוויזיה רב-ערוצית המסורתית, אך שתפנה לקהלים חדשים וצעירים.

לדבריו, 50-60% מזמן הצפייה נעשה בערוצים הציבוריים, והיתר הוא תוכן אישי שהצופה בוחר לראות, ולכן המיזם החדש ישלב בין הערוצים הציבוריים לתוכן ולמשחקים ברשת.